به دنبال سخنان ضد و نقیض در مورد وضعیت فرماندار بندرترکمن بعد از حادثه منا خواهر نازقلیچی گفت که امشب با خواهرش تماس داشته و فرماندار بندر ترکمن در سلامتی به سر می برد .

آخرین جزئیات سرنوشت فرماندار بندرترکمن در مکه

 علیرغم اینکه بیش از 24 ساعت از حادثه منا در روز عید قربان گذشته اما همچنان صحبت های ضد و نقیضی از تلفات ، آمار مجروحین و مفقودین این حادثه مطرح می شود .

به گزارش گلستان24، اما آنچه که برای مردم استان گلستان و مجموعه دولت تدبیر و امید اهمیت دارد سرنوشت مبهمی است که مرجان نازقلیچی فرماندار بندرترکمن که امسال به سفر حج مشرف شده ، دچار آن شده است .

 فرماندار بندرترکمن در مکه

وی که به عنوان مسئول یکی از کاروان های زیارتی به مکه مکرمه مشرف شده در حادثه منا در روز عید قربان گویا دچار مصدومیت و جراحت شده است .

طبق گفته علی اصغر طهماسبی معاون استاندار گلستان وی زنده است و در یکی از بیمارستانهای مکه برای درمان جراحت خود بسر می برد .

اما از طرفی سایت حج و زیارت که مرجع اعلام رسمی اخبار در مورد این حادثه است نام مرجان نازقلیچی را در لیست مفقودین خود قرار داد .

در همین حال مجتبی اکبری مدیر عامل هلال احمر استان گلستان که در سفر حج به سر می برد و از نزدیک حادثه منا را دیده از وضعیت رسیدگی به مجروحین و کشته شدگان گله کرده و گفته که از طریق دکتر مرعشی رئیس مرکز پزشکی سازمان حج و زیارت پیگیر وضعیت سلامتی نازقلیچی است .

در همین رابطه اکبری از طریق درگاهی مدیر کل حج و یارت استان که خود در سفر حج به سر می برد جویای حال نازقلیچی شده که درگاهی گفته همراهان و شاهدان عینی فرماندار دیدند که وی مصدوم و سوار امبولانس شده اما اینکه به کدام بیمارستان منتقل شده هنوز خبری در دست نیست .

مشکل اصلی بیمارستانهای سعودی اینست که بهم لینک نیستند و به این صورت تا جستجوی از نزدیک نباشد نمی توان از وضعیت بیماران اصلاع حاصل کرد .

البته ممکن است آنهایی که در آنجا (مکه یا منا ) هستند از شرایط نازقلیچی خبر ندارند اما نزدیکانی که اینجا هستند از طریق تلفن توانستند با نازقلیچی صحبت کنند .

سید صادق  شیرنگی معاون فرماندار بندرترکمن عصر امروز از سلامتی و تحت مداوا بودن  نازقلیچی خبر داد .

معاون فرماندار بندرترکمن افزود:طی تماس با خانم مرجان نازقلیچی خوشبختانه  مشخص شد ایشان در حال حاضر وضعیت مساعدی دارد  ومداوای لازم در این زمینه برای مصدومیت وی صورت گرفته است.

همچنین تعداد زیادی از افراد به خانه نازقلیچی مراجعه کرده و خواهان توضیحات بیشتری از طرف خانواده در مورد وضعیت حال وی شدند که خواهر مرجان نازقلیچی اعلام کرد وی زنده است و همین امشب با وی تلفنی صحبت کردم و جای ناراحتی وجود ندارد.

انتهای پیام /آوای ترکمن

ارسال نظر

آخرین اخبار