با حضور معاون قضایی دادگستری استان گلستان برگزار شد؛

آیین تودیع و معارفه رییس دادگاه بخش نوکنده با حضور معاون قضایی دادگستری استان ، فرماندار و جمعی از مسوولان قضایی و اجرایی شهرستانی در محل دادگاه نوکنده برگزار شد .

آیین تودیع و معارفه رییس دادگاه بخش نوکنده بندرگز + تصاویر

به گزارش گلستان 24، فرماندار شهرستان بندرگز در این آیین گفت : قوه قضائیه در کشور جمهوری اسلامی ایران یکی از نهادهای مهم بوده و هدف از این نهاد ، تضمین حقوق فردی و اجتماعی ، تحقق صلح ، عدالت و امنیت است .

علی اصغر میرزایی افزود : امنیت جزء موارد اصلی هر جامعه است و قوه قضائیه در ایجاد امنیت نقش اساسی دارد .

وی با بیان اینکه استقرار امنیت صرفا وظیفه دستگاه قضایی و نیروی انتظامی نیست ، افزود : همه افراد جامعه در ایجاد امنیت باید نقش داشته باشند .

وی اظهار داشت : قوه قضائیه در گسترش تحقق عدالت و برابری نقش اساسی بر عهده دارد و چشم امید مردم برای حقوق از دست رفته خود به این دستگاه می باشد و هدف اصلی دستگاه قضایی رضایت خدا و رضایت مردم خواهد بود .

فرماندار بندرگز با اشاره به جایگاه خدمت در نظام اسلامی ، خدمت در تشکیلات قضایی را بسیار با اهمیت و ارزشمند دانست و از تعامل و همکاری این نهاد با دستگاه های اجرایی شهرستان قدردانی کرد .

در این مراسم از خدمات قضایی محمد تازیکی قدردانی و سید علی اصغر عمادی دارابی به عنوان رییس جدید دادگاه بخش نوکنده معرفی شد .

Golestanema

Golestanema

Golestanema

Golestanema

Golestanema

انتهای پیام/کناره

ارسال نظر

آخرین اخبار