یک روزنامه روسی نوشته که جنگنده‌های تجهیز شده برای بمباران در هر ساعت و هر ارتفاع به سوریه اعزام شده‌اند و کماندوهای «مرگ سیاه» از پایگاه‌ها روسیه محافظت می‌کنند.

تسلیحات جنگی روسیه در سوریه +تصاویر
 روزنامه روسی «روسیسکایا گازتا» در مقاله‌ای به جنگنده‌های مدرن و نوسازی شده و همچنین تیپ‌های کماندویی ارتش این کشور که وارد خاک سوریه شده‌اند، پرداخته است.
 
به گزارش گلستان24، در این مقاله که توسط خبرگزاری اسپوت‌نیک ترجمه شده، به اعزام بیش از 50 فروند هواپیما و بالگرد روسی برای بمباران مواضع داعش در سوریه اشاره شده و آمده است: «همه هواپیماهای شرکت‌کننده در عملیات روسیه مدرنیزه شده و دارای جدیدترین سامانه‌های ناوبری و نشانه‌گیری هستند.»
 
بر اساس این گزارش، هواپیما های روسیه در پایگاه حمیمیم مستقر هستند و وسایل لازم از جمله مهمات را از پایگاه دریایی پشتیبانی نظامی روسیه در بندر طرطوس تأمین می‌شود.
 
پایگاه، مرکز فرماندهی، انبار مهمات و اردوگاه آموزشی داعش از جمله اهداف جنگنده‌های روسی در این عملیات بوده است.
 
ناوگان هوایی رزمی روسیه بیشتر متشکل از هواپیماهای سوخوـ24 ام و سوخوـ 25 است.
 
سوخو 24
 
بر اساس اطلاعات منتشره در سایت شرکت سوخو، هواپیمای سوخوـ24 ام، بمب‌افکنی تهاجمی است که برای موشک‌باران و بمباران اهداف زمینی و دریایی دشمن در هر وضع جوی، هر وقت شبانه روز و حتی ارتفاع پایین، مدرنیزه شده است.
 
سوخو 25
 
سوخوـ 25 هم جنگنده دیگری است که توانایی پرواز در هر وضعیت جوی را دارد.
 
سوخو 34
 
در این حملات از جنگنده بمب افکن مدرن سوخو ـ 34 هم استفاده شده که البته میزان دقت آن در هدف قرار دادن مواضع زمینی و دریایی در هر موقع از شبانه‌روز «فوق‌دقیق» توصیف شده است.
 
نیروی هوایی روسیه از بمب‌های «فاب ـ 500» هم برای بمباران تروریست‌ها استفاده می کند، بمب با قدرت تخریبی بسیار بالا که برای پرتاب از ارتفاع پایین و انهدام اهداف در محوطه‌ای وسیع طراحی شده است.
 
مرگ‌های سیاه
 
ورود تفنگداران دریایی روسیه به خاک سوریه هم بخش دیگری از اخبار منتشر شده در این روزنامه است. بر اساس نوشته‌های روسیسکایا گازتا، تفنگدارن دریایی روسی معروف به "شیطان های دریایی" و "مرگ سیاه" برای تأمین امنیت پایگاه هوایی روسیه وارد طرطوس شده‌اند.

ارسال نظر

آخرین اخبار