معاون استاندار گلستان:

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با اشاره به اینکه مرحله شناسایی مفقودان حادثه منا حدود یک هفته دیگر زمان می‎برد، گفت: پیکر فرماندار بندرترکمن شناسایی نشده است.

پیکر فرماندار بندرترکمن شناسایی نشده است

به گزارش گلستان24، علی‎اصغر طهماسبی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان ضمن تسلیت فاجعه دردناک منا به ملت شریف ایران خصوصا مردم داغدار استان گلستان اظهار کرد: مرجان نازقلیچی جزو جان‎باختگان حادثه منا است که جسد ایشان از طریق آزمایش DNA شناسایی خواهد شد.

 فرماندار بندرترکمن

وی در خصوص جایگاه شخصیتی فرماندار بندرترکمن تصریح کرد: ایشان بانویی فهیم، فرهیخته، دانشمند، محجبه و مودب بودند و استان گلستان بانوی بزرگی را در این فاجعه از دست داد.

از ظرفیت بانوان در فرمانداری شهرستان بندرترکمن استفاده می‎شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در پاسخ به این سوال که آیا استانداری گلستان از ظرفیت بانوان در فرمانداری شهرستان بندرترکمن استفاده خواهد کرد یا خیر، افزود: باید ببینیم که شرایط چگونه است اگر شما حمایت کنید این اتفاق خواهد افتاد.

طهماسبی؛ تعداد جان‎باختگان فاجعه منا از استان گلستان را 49 نفر اعلام کرد و بیان داشت: امروز پیکر 11 نفر از آنها با حضور باشکوه مردم تشییع شد، فردا نیز پیکر 18 جان‌باخته این حادثه به استان گلستان اعزام می‎شود.

وی در خصوص برنامه تشییع پیکر 18 جان‌باخته منا گفت: پیکر قربانیان منا به صورت تشریفاتی در لشکر 30 پیاده گرگان تشییع می‎شود و سپس پیکرهای این عزیزان به شهرستان‎های گنبدکاووس، بندرترکمن و آزادشهر انتقال داده خواهد شد البته حضور مردمی را مانند امروز در مراسم فردا نخواهیم داشت ولی اگر مردم بخواهند در مراسم تشییع شرکت کنند هیچ ممانعتی وجود ندارد.

شیعه و سنی یک‌صدا علیه آل‌سعود شعار دادند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان حضور مردم را در مراسم تشییع باشکوه خواند و گفت: حضور مردم مشت محکمی بر دهان یاوه‎گویان، استکبار جهانی خصوصا آمریکا، اسرائیل و رژیم آل‌سعود است.

طهماسبی وحدت شیعه و سنی را در استان گلستان مثال‎زدنی خواند و افزود: وحدت مردم گلستان در کشور و جهان اسلام بی‎نظیر است و شیعه و سنی امروز در مراسم تشییع پیکر قربانیان منا یک‌صدا علیه آل‌سعود شعار دادند.

وی با تاکید بر اینکه آل‎سعود باید پاسخگوی خیل عظیمی از دوست‌داران حجاج بیت‎الله‌الحرام باشد، اظهار کرد: موضع‎گیری قاطع مقام معظم رهبری از همان آغازین روزهای وقوع حادثه باعث شد که آل‌سعود پاسخگوی برخی رفتارها خود باشد و در ادامه فشارهای سیاسی، حقوقی و بین‎المللی یقینا دولت سعودی مجاب به پاسخگویی خواهد بود.   

ارسال نظر

آخرین اخبار