تاسف‌بار است که کتاب نمی‌خوانیم

عادل فردوسی‌پور مجری و تهیه‌کننده برنامه «نود» با حضور در برنامه «خندوانه» درباره برنامه نود و دلایل موفقیت برنامه «خندوانه» اظهارنظر کرد.

دلایل موفقیت «نود و خندوانه»‌از نظر عادل فردوسی‌پور چه هستند؟

فردوسی‌پور در این برنامه پیرامون «نود» گفت: «رامبد تو خودت می‌دانی حفظ یک جایگاه چقدر سخت است. به دست آوردن موفقیت کار ساده‌ای است ولی نگه داشتن آن بسیار سخت است. ۱۷ ـ ۱۸ سال است از شروع برنامه نود می‌گذرد و طی این مدت مردم همچنان ارتباط خوبی با این برنامه دارند.»

به گزارش گلستان24، فردوسی‌پور مجری برنامه «نود» درباره اقبال مردم به این برنامه اظهار داشت: «یکی از دلایلش این است که همیشه سعی کردم با مردم صادق باشم. از ریاکاری و اجرای ریاکارانه و فیلم بازی کردن پرهیز داشتم و سعی کردم همیشه خودم باشم. یک سری خط قرمز و اصول هم داشتم که همیشه سعی کردم خودم و برنامهام از آن عبور نکنیم

 

فردوسیپور ادامه داد: «اوایل فقط آقایان مخاطب برنامه ما بودند اما حالا از خانم خانهدار گرفته تا دختر جوان برنامه را میبینند چون «نود» گرایش اجتماعی پیدا کرد و همین باعث شد که مخاطب بیشتری آن را ببینند.»

عادل فردوسی‌پور مجری و تهیه‌کننده برنامه «نود» درباره دلایل موفقیت برنامه «خندوانه» خطاب به رامبد جوان گفت:‌ «من از کسی الکی تعریف نمی‌کنم ولی همیشه تو را تحسین کردم. نخست به دلیل این که یک انرژی و شوری داری که قشنگ به مردم منتقل می کنی. از طرف دیگر با تمام وجود اجرا می‌کنی و برای همین است که برنامه‌ات مورد اقبال قرار گرفته است.»

مجری و تهیهکننده «نود» افزود: «در ضمن تو تیم خیلی خوبی جمع و جور کردهای مثل آقای شهیدیفرد و محمد بحرانی نابغه. البته اجرای بدون ریا و بیاغراق تو هم بسیار تاثیرگذار است. من این کار تو را که خنده را به خانههای مردم آوردهای بسیار تحسین میکنم چون این بهترین راه است که مردم به سراغ ماهواره نروند.»

فردوسیپور همچنین از مسابقه خنداننده برتر به عنوان یک ایده خلاقانه یاد کرد و گفت: «شما موفق بودید و در عین موفقیت یک ایده خلاقانه را هم پیاده کردید و این کار بسیار ارزشمندی بود.»

او با اظهار تاسف از تیراژ پایین کتاب اظهار داشت: «این خیلی تاسفبار است که تیراژ کتاب پانصد جلد است. درغرب مدام مردم در حال کتاب خواندن هستند ولی اینجا مردم مدام گوشیهایشان را دست گرفتهاند و در این شبکههای اجتماعی یا دارند برای هم جوک میفرستند یا مطالب نه چندان جالب.»

فردوسیپور با اشاره به کتابهایی که ترجمه کرده به بخشی از کتاب «هنر شفاف اندیشیدن» اشاره کرد و گفت: «هنر شفاف اندیشیدن» درباره خطاهایی است که انجام میدهیم و یک بخشی دارد به نام دانش شوفر. در این بخش، روایت شده که ماکس برانک برنده جایزه نوبل به سراسر آلمان سفر میکرده و درباره موفقیتش حرف میزده. یک بار رانندهاش که از این وضعیت خسته شده بود به او میگوید تو خسته نشدی؟ یک بار بیا جایمان را عوض کنیم.»

 

تهیه‌کننده برنامه «نود» ادامه داد: «خلاصه یک بار به محل سخنرانی میرسند و طبق قرار راننده به بالای سن میرود و به جای او شروع میکند به سخنرانی کردن. ناگهان یکی از اساتید دانشگاه بلند میشود و سوالی میپرسد. راننده هم میگوید من از شما تعجب میکنم که پاسخ این پرسش را نمیدانید. شما میتوانید این سوال را از رانندهام بپرسید، او به شما پاسخ میدهد.»

ارسال نظر

آخرین اخبار