به گزارش بلاغ، نماینده ولی فقیه که در حال انتقاد از معضلات و بیکاری جوانان بود، با پیام چندباره به وی او را مجبور کردند تا صحبت‌هایش را تمام کند.

قطع سخنان نماینده ولی فقیه در حین انتقاد مقابل روحانی!

به گزارش گلستان24، آیت‌الله نورالله طبرسی صبح امروز در حضور رئیس جمهور در ورزشگاه متقی ساری، با بیان اینکه مقدم پر‌برکت ریاست محترم جمهور به استان ولایت‌مدار و عالم‌پرور مازندران خوش‌آمد عرض می‌کنم، اظهار کرد: خوشبختانه رئیس جمهور مازندران را خوب می‌شناسد و حتماً گزارش‎های خوبی به ایشان داده‌اند و کمبودها را متمرکز شده‌اند.

قطع سخنان نماینده ولی فقیه

وی با عنوان اینکه مسئله اشتغال و بیکاری در مازندران مشکل‌آفرین و جز معضلات اجتماعی است، افزود: امیدواریم آقای رئیس جمهور بتواند این معضل را حل کند، چون در هر خانه حداقل یک بیکار وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه هیچ حمایتی از کشاورزان نمی‌شود، بیان کرد: در هیچ یک از حوزه‌های کشاورزی، گردشگری و صنعت در استان مازندران موفق نبودیم.

طبرسی اضافه کرد: گردشگری زیرساخت می‌خواهد یا نداریم یا کم داریم، صنعت که تا به حال نداشتیم، از این پس نیز معلوم نیست.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به راه‌های مازندران، تصریح کرد: مازندران در طول سال بیش از ۱۵ میلیون مسافر دارد و جاده‌های این استان برای انتقال مسافران مناسب نیست.

طبرسی با اعلام اینکه مسئله منطقه آزاد باید کارشناسی شود، یادآور شد: یک منطقه مناسب در مازندران به‌عنوان منطقه آزاد انتخاب شود.

وی با عنوان اینکه رئیس جمهور در گذشته هم به شرق و غرب و مرکز سفر می‌کردند، گفت: ولی در این سفر محقق نشد.

به گزارش بلاغ، نماینده ولی فقیه که در حال انتقاد از معضلات و بیکاری جوانان بود، با پیام چندباره به وی او را مجبور کردند تا صحبت‌هایش را تمام کند.

بلاغ

ارسال نظر

آخرین اخبار