تداوم استعفاها در مشاورین جوان گلستان ؛

مشاور جوان استاندار گلستان از استعفای مشاور جوان فرمانداری کلاله اظهار بی اطلاعی کرد .

ماجرای استعفای مشاور جوان فرماندار کلاله و اظهار بی اطلاعی مشاور جوان استاندار

به گزارش گلستان24، علی نصیبی مشاور جوان استاندار گلستان در خصوص این سوال خبرنگار سرونیوز مبنی بر استعفای مشاور جوان فرمانداری کلاله ، گفت : من در جریان این موضوع نیستم . 

ماجرای استعفای مشاور جوان فرماندار کلاله

نصیبی اضافه کرد : نکته ای کلی را عرض کنم . به هیچ وجه این موضوع را در مورد شهرستان خاصی نمی گویم اما تا زمانی که در این جایگاه هستم علاقه دارم که فعالیت مشاوران جوان به صورت کلیشه ای و تشریفاتی نباشد و کسانی در مسند کار قرار بگیرند که تاثیر گذار باشند.

وی افزود : با وجود اینکه می دانیم ممکن است جو سازی های رسانه ای هم اتفاق بیافتد اما به دنبال این هستیم ، افرادی را بر مسند کار نگاه داریم که تاثیرگذار باشند. با این همه واقعیت این است که مشاوران جوان ما در شهرستان ها با دست های خالی کارهای خوبی انجام می دهند. 

مشاور جوان استاندار تصریح کرد : شاید در ماه های آینده یا هفته های آینده جابه جایی هایی صورت بگیرد. اما مانند هر مسئولیت دیگری این رفتن ها و آمدن ها امری طبیعی است. 

نصیبی گفت : با توجه به اینکه بحث مشاوران جوان حداقل در سیستم اداری ما کار نو و تازه ای است تا  بخواهد تثبیت شود به زمان احتیاج دارد.

وی در پایان اشاره کرد : انشالله مشاوران جوان ما هم با استفاده از فنون مذاکره  نقش آفرینی و توانایی هایشان نفش آفرینی های بیشتری می کنند . برای ما همه چیز مهیا نیست اما خوشبختانه برایند کار دوستان مثبت بوده است .

انتهای پیام /سرونیوز

 

ارسال نظر

آخرین اخبار