همسر فرماندار بندرترکمن:

درحادثه جرثقیل خانم نازقلیچی با اطلاع یافتن از این حادثه ابراز تاسف کرده و گفت:کاش ما جای این شهیدان در این حادثه بودیم اما همسفرش با دلداری دادن به ایشان گفت:فرصت بسیار است و باید از فرصتهای موجود استفاده کرد.

نازقلیچی بعد از حادثه جرثقیل آرزوی شهادت کرده بود /خواب دیده بود در سیلی گرفتار شده

همسر فرماندار بندرترکمن با اشاره به آخرین وضعیت خانم نازقلچی گفت : در حال حاضر قرار است پیکری را برای شناسایی به ما تحویل دهند لذا با توجه به لباس همسرم باید تشخیص هویت داده شود.

به گزارش گلستان24، وی ادامه داد: طبق صحبتهای اطرافیان حاجیه خانم نازقیچی در این حادثه جان یک خانم را نجات داده و برای نجات جان بانویی دیگر رفته بود که متاسفانه در سیل جمعیت گرفتار شد .

همسر نازقلیچی با اشاره به صحبتهای شاهدان حج بیان کرد:ایشان در این سفر چهره ای بشاش و شادان داشت ولی در روزهای آخر گویی با حالتهایی از اندوه و حزن روبرو بود و در تعریف آخرین خواب خود به همسفرش عنوان کرد: خواب دیدم در سیلی گرفتار شده ام.

وی اعلام کرد: درحادثه جرثقیل خانم نازقلیچی با اطلاع یافتن از این حادثه ابراز تاسف کرده و گفت:کاش ما جای این شهیدان در این حادثه بودیم اما همسفرش با دلداری دادن به ایشان گفت:فرصت بسیار است و باید از فرصتهای موجود استفاده کرد.

همسر نازقلیچی با اعلام اینکه در صورت عدم  شناسایی پیکر ایشان از طریق لباس باید آزمایش دی ان ای انجام شود گفت: آرزوی سلامتی و زنده بودن همسر خویش را از خداوند متعال خواستارم.

در این دیدار حاضرین نیز آرزوی سلامتی و زنده بودن فرماندار بندرترکمن را خواستار شدند.

انتهای پیام/آوای ترکمن

ارسال نظر

آخرین اخبار