فرماندار پاسخگو باشد!

سرقت های زنجیره های کندوهای زنبور عسل در شهرستان کردکوی حاشیه ساز شده و شامگاه گذشته 80 کندوی عسل به سرقت رفته شد تا جایی که تعداد این سرقتها در ماههای اخیر به 5 فقره رسید.

سریال زنجیره ای سرقت های کندوهای زنبور عسل در شهرستان کردکوی

ساعت 1 بامداد روز جمعه 21 فروردین ماه سال جاری سارقان در حمله به یک مکان پرورش زنیور عسل در سه راهی درودمحله در نزدیکی روستای دنگلان کردکوی کندوهای زنبور عسل را به سرقت بردند.

به گزارش گلستان 24، در این سرقت که نگهبان به دلیل حجم زیاد فعالیت در روز به خواب رفته بود ، 80 کندو زنبور عسل که همگی دو طبقه بودند و در اصل 160 کندو محسوب می شوند به سرقت رفته که بر آورد مالی این سرقت بین 50 تا 60 میلیون تومان بر آورد شده است .

گفته می شود دزدان احتمالا از ورودی روستای درود محله به باغی که زنبورها در آن مکان نگهداری می شدند، با بریدن فنس ها داخل باغ شده و بعد از سرقت کندوهای زنبور عسل براحتی از محدوده پشتی روستا حد فاصل سه راه یساقی گریختند.

کندوهای به سرقت رفته متعلق به چندین خانوار بوده که در این مکان توسط نگهبان که کارش پرورش زنبور بوده نگهداری شده و در حال حاضر چندین خانوار درگیر این پرونده شده اند .

لازم به ذکر است که این سرقت پنجمین سرقت کندوهای زنبور عسل در حوزه شهرستان کردکوی است چرا که قبل از این در سرکلاته خرابشهر ، ایلوار ، یساقی ، کفشگیری و حال در نزدیکی دنگلان کردکوی رخ داده است .

همچنین در همین رابطه با فرماندار کردکوی نیز رایزنی شده که وی اظهار بی اطلاعی کرده اما خانواده های درگیر این پرونده قضیه سرقت را از طریق پلیس آگاهی و نظری مهر نماینده حوزه شهرستان کردکوی در مجلس و  معاونت سیاسی امنیتی استانداری گلستان پیگیری شده اند ./رادکانا

ارسال نظر

  • علی
    0

    لطفا پیگیری کنید ...
    الان دو ماه است در کلاله درختان تازه کاشته شده را سرقت میکنند.
    از هر باغی 15تا 100نهال برده اند

آخرین اخبار