در مینودشت انجام شد؛

در اولین روز ماه محرم الحرام در مینودشت، یکی از عاشقان سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدا... الحسین (علیه السلام) اقدام به توزیع رایگان 2500 پیراهن سیاه در بین اهالی این شهرستان کرد.

توزیع رایگان 2500 پیراهن سیاه توسط یک پدر به نیت سلامتی دخترش "بیتا" + تصاویر

به گزارش گلستان24، این روزها در گوشه و کنار این کره خاکی عاشقان پسر زهرای پهلو شکسته (سلام ا... علیها) و علی ابن ابی طالب آن جانشین شایسته ختم المرسلین و اولین شهید محراب (علیه السلام)، برادر زینب کبری(سلام ا... علیها) اسوه صبر و استقامت، پدر آن شش ماهه ای که گلویش هدف تیر سه شعبه حرمله آن نانجیب تاریخ قرار گرفت و  برادر ابوالفضل عباس (علیه السلام) آن یل صحرای کربلا، هر کاری که از دست شان برآید انجام می دهند.

یکی عاشقانه سیاه پوش می شود و آن دیگری در حد وسع و توان عاشقانه سیاه پوش می کند.

این جا مینودشت، دشت بهشت و دارالولایه استان گلستان است.

این جا یکی از عشاق سید و سالار شهیدان تاریخ سال ها است که در اولین روز ماه محرم الحرام کودکان مینودشتی را در عزای امام حسین (علیه السلام) سیاه پوش می کند.

مجتبی اللهیاری مدیر تولیدی «بیتا» در این خصوص به خبرنگار ما می گوید: امسال ششمین سالی است که اقدام به این کار می کنم.

اللهیاری که اصالتا تهرانی است، پس از آن که در بازار تهران ورشکست شد تصمیم می گیرد برای شروع مجدد کسب و کارش استان گلستان و شهرستان مینودشت را انتخاب کند.

به اتفاق خانواده رهسپار این دیار می شود.

پدر «بیتا» می گوید: دخترم مادر زادی معلول است؛ برای سلامتی اش تصمیم گرفتم در اولین روز محرم برای شادی کودکان لباس سیاه بر تن آنان کنم.

وی با بیان این که به کودکان 1 تا 12 سال لباس اهدا می کنم گفت: در سال اول 50 دست لباس اهدا کردم و در سال های بعد به یاری خدا و با توجه به رونق کسب و کارم توانستم هر سال 500 دست لباس اضافه کنم.

اللهیاری که امسال جزو کار آفرینان نمونه استان گلستان هم معرفی شده است، این گونه ادامه می دهد: سال قبل 2000 دست لباس توزیع کردیم و امسال هم نزدیک به 2500 دست لباس توزیع خواهیم کرد.

بر روی پیراهن های پسرانه نام مبارک حضرت امام حسین (علیه السلام) و حضرت ابوالفضل (علیه السلام) نقش بسته است و نام مبارک زینب (سلام ا... علیها) هم بر روی پیراهن های دخترانه به چاپ رسیده است.

از اللهیاری سوال کردیم که آیا خاطره ای هم از این سال ها داری؟ که این گونه گفت: یکی از مشتریانم 12 سال بچه دار نمی شد و در این سال ها هزینه های درمانی زیادی هم پرداخت کرده بود. به او پیشنهاد دادم یکی از این پیراهن های ما را بردارد و اگر ان شاا... تا سال بعد صاحب فرزندی شد او هم در این کار سهیم شود. خدا را شکر تا قبل از محرم سال بعد صاحب فرزندی شد و از همان سال این خانم هم هزینه 100 دست پیراهن را تقبل می کند و ما برایش پخش می کنیم.

وی ادامه داد: 4 ، 5 نفر دیگر هم که از این طریق به مراد دل شان رسیده اند هزینه تعداد دیگری را تقبل می کنند تا در کنار ما در این حرکت سهیم باشند.

پدر بیتا در خصوص سلامتی دخترش هم می گوید: امسال خدا را شکر دکتری پیدا شده است که گفته است پا های دخترم را عمل می کند تا ان شاا... سلامتی کامل را پیدا کند.

به عنوان حسن ختام این گزارش از تمام خوانندگان محترم خواهانیم در عزاداری های این ایام برای سلامتی تمام بیماران اسلام به ویژه «بیتا»ی عزیز دعا کنند تا سلامتی کاملش را به دست آورد.

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست

این چه شمعیست که جان ها همه پروانه اوست

هر کجا می نگرم رنگ رخش جلوه گر است

هر کجا می گذرم جلوه مستانه اوست

هر کسی میل سوی کرببلایش دارد

من چه دانم که چه سریست به در خانه اوست

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار