مراسم ختم سید حمیدرضا حسینی خبرنگار شبکه خبر یکی از جان باختگان حادثه منا با حضور مسئولین استانی و شهرستانی ،اقشار مختلف مردم و اهالی اصحاب رسانه عصر امروز در مسجدحضرت صاحب الزمان(عج) روستای دنگلان برگزار شد.

مراسم ختم سیدحمیدرضا حسینی خبرنگار جانباخته سرزمین منا در روستای دنگلان+تصاویر
مراسم ختم سید حمیدرضا حسینی خبرنگار شبکه خبر یکی از جان باختگان حادثه منا  با حضور مسئولین استانی و شهرستانی ،اقشار مختلف مردم و اهالی اصحاب رسانه عصر امروز در مسجدحضرت صاحب الزمان(عج) روستای دنگلان برگزار شد.
به گزارش گلستان24، سیدحمیدرضا حسینی خبرنگار اعزامی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از اهالی روستای دنگلان از توابع شهرستان کردکوی می باشد.
 
گفتنی است: سیدحمیدرضا حسینی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران به همراه تیم خبری صدا وسیما  که به منظور پوشش خبری حج 94 در صحرای منا به سر می‌بردند که به همراه جمع کثیری از میهمانان خانه امن الهی در فاجعه دردناک سرزمین منا که موجب اندوه و ماتم ملت شریف ایران گردید در گذشت .
 
لازم به ذکر است؛ پیکر مرحوم سیدحمیدرضا حسینی در قطعه ۵۰ بهشت زهرا و ردیف ۲۴ آرام گرفت است.
 

 

DSC03199

 
 
DSC03181DSC03182DSC03183DSC03195
 
DSC03163
 
 DSC03190
پایگاه خبری تحلیلی گلستان 24 این ضایعه بزرگ را به خانواده و همکارانش در صدا و سیمای جمهوری اسلامی تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال طلب مغفرت و آمرزش دارد.
 
 
عکاس رادکانا:یعقوب محمودی

ارسال نظر

آخرین اخبار