یک روزنامه آمریکایی نوشت: بکارگیری پهپادها اسلحه‌ای دیگر برای بشار اسد علیه گروه‌های مختلف شورشی است که برخی از آن‌ها با آمریکا هماهنگ هستند.

جولان پهپادهای ایرانی و روسی بر فراز آسمان سوریه

به گزارش گلستان24؛ هم اینک شورشیان ضد دولتی سوریه با حملات پهپادهای روس و ایرانی که در خدمت نیروی مقاومت حزب الله لبنان قرار دارد مواجه شده‌اند.

جولان پهپادهای ایرانی و روسی

به نوشته روزنامه آمریکایی «واشنگتن تایمز» یکی از فرماندهان گروه احرار الشام، از مخالفان دولت «بشار اسد» رییس جمهور سوریه تاکید نمود که این پهپادها چون تله‌های انفجاری عمل می‌کند.

به نوشته واشنگتن تایمز، اینک این پهپادها چالشی دیگر علیه شورشیان ضد دولتی سوریه شده‌اند. منابع مختلف محل برخاستن این پهپادها را در پایگاه هوایی لاذقیه عنوان داشتند و آن‌ها را متعلق به روسیه و ایران که نام نهادند.

این روزنامه با اشاره به منشا پهپادهای حزب‌الله لبنان فعال در عملیات سوریه نوشت: ایران سال گذشته زرادخانه رو به رشد پهپادهای کامیکازاهای خود را به رخ کشید و حتی تهدید کرد در صورت لزوم از آن‌ها علیه نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس استفاده خواهد کرد.

واشنگتن تایمز در خاتمه نوشت: بکارگیری پهپادها اسلحه‌ای دیگر برای بشار اسد علیه گروه‌های مختلف شورشی است که برخی آن‌ها با آمریکا هماهنگ هستند.

ارسال نظر

آخرین اخبار