حادثه برای 4 دانش آموز گلستانی درراه مدرسه

صبح دیروز سرویس مدرسه 4 دانش آموز دبیرستان دخترانه تیزهوشان فرزانگان گرگان در محور علی آباد به گرگان دچار حادثه شد.

مدیرآموزش و پرورش گرگان : بیمه حوادث دانش آموزی غرامت ناشی از حادثه را پرداخت می کند

به گزارش گلستان 24، با واژگونی خودرو ۴۰۵ حامل دانش آموزان که از شهرستان علی آباد به سمت گرگان در حرکت بود براثر با رو به رو شدن با مانع و منحرف شدن از جاده ، ۴ سرنشین دانش آموز آن راهی بیمارستان شدند.

سرعت زیاد راننده برای زود رسیدن باعث حادثه شد

«فروغ رحیمی» دانش آموز حادثه دیده  در گفتگو با خبرنگار کلاس بیست گفت: به دلیل اینکه  دیر از علی آباد به سمت گرگان حرکت کردیم، راننده سرویس ما به دلیل اینکه  به موقع ما را به مدرسه برساند با سرعت زیاد حرکت می کرد که ناگهان  دچار حادثه شدیم.

«مهدی دیلمی» پدر دو دانش آموز زهرا و فاطمه دیلمی به خبرنگار ما گفت: این حادثه در ساعات اولیه صبح حدود ۷ صبح رخ داد و زمانی که دانش آموزان به بیمارستان بقیه االله اعظم شهرستان علی آباد منتقل شدند، اطلاع دادند.

وی با بیان اینکه  دخترکوچکتر و ۱۳ساله آنان با مجروح شدن از ناحیه چشم بلافاصله  برای مداوا به بیمارستان ۵ آذر گرگان منتقل شد، افزود: با تشخیص پارگی قرنیه از سوی دکتر مطهری برای جراحی در حال انتقال ایشان به تهران هستیم.

ranandegi2

دخترم امروز جراحی می شود

دکتر رحیمی نیز از ساعات اولیه تصادف به همراه همسر و بستگان بر بالین دختر خود حاضر شده بود، گفت: فروغ رحیمی دختر ۱۵ ساله بنده از ناحیه بینی و چشم چپ و ابرو دچار جراحت شده است و به تشخیص پزشکان  قرار است امروز جراحی شوند.

وی افزود: بیش از ۳۰ نفر از دانش آموزان شهرستان علی آباد در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی درس می خوانند و این شهرستان از داشتن مدارس نمونه و تیزهوشان محروم است.

این استاد دانشگاه  ادامه داد: خانواده های زیادی نیز به دلیل بعد مسافت و خطرات جاده ای از تحصیل فرزندان خود در مدارس تیزهوشان شهرستان های دیگر جلوگیری می کنند.

وی خاطرنشان کرد: کوتاهی مسئولان آموزش و پرورش استان بوده است که نه تنها از مدارس تیزهوشان محروم مانده ایم بلکه مدرسه نمونه دولتی که در این شهرستان بود نیز فعالیت نمی کند.

IMG 4872

با برآورد هزینه های درمان  از سوی بیمه  حوادث دانش آموزی پرداخت می شود

«نصرالله کشیری» مدیرآموزش و پرورش گرگان نیز به همراه مقصودلو کارشناس استعداد های درخشان آموزش و پرورش گلستان، جمعی از کارشناسان، مدیران مدارس و فرمانده حوزه دانش آموزی این شهرستان برای عیادت از دو دانش آموز حضور یافتند ، با ابراز تاسف از این حادثه گفت: بعد از با خبر شدن از این حادثه  از نزدیک در جریان  مراحل درمان این دانش آموزان قرار گرفتیم.

وی افزود: بر اثر این حادثه دوتن از آنان دچار شکستگی پا و مشکل کمر شده اند که در بیمارستان علی آباد بستری شدندو حال عمومی آنان رضایت بخش اعلام شده است و دو تن از دانش آموزان به بیمارستان ۵ آذر گرگان انتقال یافتند که یکی از آنها برای درمان ، سریعا به تهران انتقال یافت.

مدیر آموزش و پرورش گرگان افزود:به دلیل اینکه دانش آموزان در حال عزیمت به مدرسه دچار این سانحه شده اند، با برآورد خسارات غرامت ناشی از این حادثه  توسط بیمه حوادث دانش آموزان آموزش و پرورش پرداخت خواهدشد.

IMG 4876

خانواده ها برای سرویس مدارس با رانندگان قابل اعتماد قرارداد ببندند

وی با بیان اینکه مدارس تیزهوشان خوابگاه دانش آموزی ندارند، افزود: به دلیل رتبه برتر استانی و تدریس دبیران مجرب در مدارس تیزهوشان شهر گرگان خانواده ها میل و رغبت بیشتر برای تحصیل فرزندان خود در مرکز استان دارند.

کشیری ادامه داد: برهمین اساس به خانواده ها توصیه می شود از سرویس هایی برای فرزندان خود استفاده کنند که هم رانندگان قابل اعتماد و وسایل نقلیه مطمئن داشته باشند.

براساس این گزارش ، ۴ دانش آموز دختر شهرستان علی آباد  با سرویس خود در حال عزیمت به دبیرستان تیزهوشان (فرزانگان) گرگان بودند که به دلیل حادثه روانه بیمارستان شدند.

انتهای پیام/کلاس بیست

ارسال نظر

آخرین اخبار