رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان گلستان در مجمع سالانه این هیئت با حضور رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای انتخاب شد.

رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان گلستان انتخاب شد

به گزارش گلستان 24،  به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گلستان، در مجمع سالانه هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان گلستان، علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان که تنها کاندید احراز ریاست این هیئت بود، با کسب همه 13 رای ماخوذه، به مدت 4 سال رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان گلستان شد.

یئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان گلستان

علی اصغر طهماسبی علاوه بر این معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان نیز فعالیت دارد.

رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای در این جلسه گفت: معنویتی که در ورزش پهلوانی وجود دارد، برکات بسیاری دارد و این ورزش، ورزشی تاریخی و فرهنگی است و دوستانی که در این ورزش فعالیت می‌کنند می‌توانند به رشته‌های دیگر بروند اما چون عشق و علاقه دارند این کار را نمی‌کنند.

فرهاد طلوع‌کیان با تبریک روز فرهنگ عمومی، اظهار داشت: این روز ارتباط خوبی دارد و از همین جا از شورای فرهنگ عمومی کشور نیز تشکر می‌کنم و ترویج ورزش پهلوانی و جوانمردی باید در همه رشته‌های ورزشی باشد.

وی افزود: نیازمند یک مدیر لایق برای هر استان هستیم که در حال حاضر در گلستان یک مدیر ارشد استانی در راس کار قرار گرفتند که می‌تواند منشا خیر و برکات بسیاری برای این ورزش باشند.

رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان گلستان هم در این جلسه گفت: ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای از فرهنگ کشور ماست و ظرفیت‌های خوبی نیز در استان گلستان دارد.

علی اصغر طهماسبی افزود: حدود 380 ورزشکار در سطح استان داریم که در 8 زورخانه مشغول به فعالیت هستند و خوشبختانه در همه رده‌های سنی ورزشکار به این رشته جذب شده و 25 مرشد فعال در سطح استان داریم.

طهماسبی تصریح کرد: برگزاری نشست‌های فرهنگی، کنفرانس مطبوعاتی، غبارروبی و گل افشانی شهدا، ورزش صبحگاهی، دیدار با مسئولین، همایش اخلاق پهلوانی، همایش باشکوه ورزش پهلوانی و تقدیر از خیرین، برگزاری مسابقات قرآنی، گرامیداشت اعیاد ائمه معصومین و جشن‌های مختلف با حضور نماینده ولی فقیه و نمایندگان مجلس از مهم‌ترین برنامه‌های یک سال گذشته این هیئت بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم از تجربه پیشکسوتان استفاده کنیم و با کمک خیرین نیز این ورزش را به شهرهای دیگر رواج دهیم.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار