تیم والیبال جواهری گنبدکاووس از سری مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور میهمان خود تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان را مغلوب کرد.

جواهری گنبدکاووس برابر آلومینیوم المهدی هرمزگان پیروز شد

به گزارش گلستان24،  در هفته پنجم مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبدکاووس تنها نماینده استان گلستان عصر امروز در سالن المپیک گنبدکاووس میهمان خود تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد.

جواهری گنبدکاووس

در این دیدار تیم جواهری گنبدکاووس در گیم‌های اول، دوم و پنجم با نتایج 25 بر 23، 28 بر 26 و 15 بر 11 برابر میهمان خود پیروز شد و تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان هم در گیم های سوم و چهارم با نتایج مشابه 25 بر 23 میزبان خود تیم گنبدکاووس را مغلوب کرد.

این دیدار از ساعت 17 با قضاوت علیرضا قریب و میثم پارسه و نظارت محمود حداد برگزار شد.

تیم والیبال جواهری گنبدکاووس با این نتیجه با 3 پیروزی و 2 شکست 9 امتیازی شد و تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان هم 5 امتیازی شد.

در هفته ششم تیم جواهری گنبدکاووس بیست و چهارم آبان ماه در اردکان به مصاف تیم آرمان ورزش اردکان می‌رود و تیم آلومینیوم هرمزگان میزبان شهرداری ارومیه است.

هفته پنجم دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران یادواره 200 شهید والیبالیست، امروز با 6 دیدار در شهرهای تهران (2 دیدار)، آمل، تبریز، گنبد و ارومیه پیگیری شد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار