تیم والیبال جواهری گنبدکاووس در دور برگشت مرحله حذفی لیگ برتر والیبال کشور عصر امروز به مصاف شهرداری ارومیه می‌رود تا نتیجه دیدار دور رفت را جبران کند.

تلاش جواهری گنبدکاووس برای جبران شکست دور رفت

در دور برگشت مرحله حذفی لیگ برتر والیبال کشور ساعت 17 امروز تیم والیبال جواهری گنبدکاووس در سالن المپیک این شهر میزان تیم شهرداری ارومیه است.

به گزارش گلستان 24، تیم والیبال جواهری گنبدکاووس که در دیدار دور رفت برابر شهرداری ارومیه بازی را با نتیجه 3 بر صفر به این تیم واگذار کرده، امید دارد با حمایت تماشاگران خود این نتیجه را جبران کند.

تیم جواهری گنبدکاووس امروز در صورت پیروزی به صعود به مرحله نیمه‌نهایی، امیدوار می‌شود اما اگر تیم شهرداری ارومیه تیم والیبال گنبد را شکست دهد صعودش به مرحله نیمه نهایی قطعی می‌شود.

دو تیم اگرچه داشته‌های بسیار متفاوتی در این فصل دارند و ستاره‌های شهرداری ارومیه قابل قیاس با جوانان کم و نشان جواهری گنبد نیستند اما در ورزش غیر ممکنی وجود ندارد و حتی شاگردان بای محمد دوجی نیز شانس برد برابر تیم قدرتمند شهرداری ارومیه را خواهند داشت.

مصاف دو نماینده داعیان پایتختی والیبال ایران در سالن مملو از تماشاگر المپیک گنبدکاووس دیدنی است.

تیم جواهری گنبدکاووس تلاش دارد با حمایت خیل مشتاقان و تماشاگران گنبدی به عنوان یار هفتم نتیجه دیدار رفت را جبران کرده و به جمع چهار تیم صعود کند.

شهرداری ارومیه که عنوان سومی سال گذشته را در پرونده کاری خود دارد، در صورت برتری در این مسابقه صعودش مسجل خواهد شد، اما اگر بازرگانی به پیروزی دست یابد، دو تیم روز یکشنبه 10 اسفندماه در سال غدیر ارومیه برای سومین بار به مصاف یکدیگر می‌روند.

کیوان عابدزاده و وحید پورکاشیان این دیدار را قضاوت می‌کنند و محمد حسین شفقی ناظر فدراسیون در این دیدار است.

این مسابقه به صورت مستقیم از شبکه شما پخش می‌شود.

دور برگشت مرحله پلی‌آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام زنده یاد حسین معدنی امروز با 4 دیدار در شهرهای تهران، تبریز و گنبد پیگیری می‌شود.

ارسال نظر

آخرین اخبار