در جلسه شورای ترافیک گنبد بخشی از مسائل این حوزه ازجمله اجرای طرح پارکومتر،تسهیل ایاب و ذهاب مردم به بیمارستان مورد بررسی قرار گرفت.

اجرای طرح پارکومتر در تمام خیابان های اصلی شهرستان گنبد

محمد حمیدی فرماندار ویژه گنبد گفت : به دلیل خارج از حوزه شهری بودن مسیر پل آخونداباد به سمت مسیر اینچه برون خدمات دهی در این مسیر با تاکسی های درون شهری نیست.

به گزارش گلستان 24، وی جهت توسعه خدمات شهری در این مسیر توسعه مسئولیت راهور در صورتی مه قانون این امکان را م دهد شد.

سرهنگ محمد علی عسگری فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان گنبد نیز گفت : توسعه این مسیر از حوزه شهرستان خارج است و بعید می دانم که حوزه استان نیز با ان موافقت کنبد.

وی همچنین افزود: اگر این حوزه افزایش یابد فعالیت راهور دو برابر خواهد شد.

در ادامه ضمن با طرح و مورد بررسی قرار گرفتن مصوبات گذشته مصوب شد ایستگاه تاکسی از میدان اصلی شهر به دو چهارراه پایین تر از هر سمت منتقل شود و در تمام خیابان های اصلی شهر طرح پارکومتر اجرایی شود.

با متخلفین این مصوبه که به صورت آزمایشی تا پایان سال ادامه خواهد داشت با انتقال  وسایل نقلیه آنها با جرثقیل به پارکینگ راهنمایی رانندگی برخورد خواهد شد.

در این جلسه همچنین مصوب شد برای مسیرهای اینچه برون به گمرک- آق قایه- گدم آباد تاکسی ویژه راه اندازی و فعال شود.

نصب سرعت گیر در جاده های حوزه روستایی برای ایمنی راه ها ، در حوزه روستایی نیز بعد از بازدید میدانی سرعت گیر در مسیرهای مناسب جانمایی شود، تقویت ناوگان مسافربری گرگان و جلوگیری از انحصاری شدن آن و اینکه شرکت دیگری جهت فعالیت در این ایستگاه در جنب ان راه اندازی شود.

طرح دستفروشان شهری یکی از معضلات مهم در بعضی از مناطق در شهرستان است که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد جایگاهی برای دستفروشان در اسرع وقت جانمایی شود و با همکاری دادگستری با دستفروشان برخورد جدی شود.

مهندس حمیدی در پایان با اشاره به اینکه احتمال ایجاد نارضایتی عمومی مردم در اوایل انتقال ایستگاه ها وجود دارد یادآور شد: همه با هم باید در جامعه فرهنگ سازی کنیم تا مردم متوجه شوند به منظور کاهش ترافیک شهری این کار مورد نیاز است.

ارسال نظر

آخرین اخبار