از ابتدای سال جاری تاکنون، عدم توجه به یک منطقه حادثه خیز در شهرستان کلاله، باعث بروز حوادث جبران ناپذیری شده است.

2 کشته و 25 مجروح حاصل بی توجهی به منطقه حادثه خیز کلاله!

دکتر ساورعلیا رئیس شبکه بهداشت و درمان کلاله در کارگروه سلامت و امنیت غذایی این شهرستان از کشته شدن 2 نفر در تصادفات مسیر کلاله به دوراهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گلستان 24، وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، به علت ایمن نبودن مسیر روستای حاج علی اسلامی تا جایگاه سی ان جی شهرداری، شاهد تصادفات زیادی بودیم که در پی آن 2 نفر جان خود را ازدست دادند و 25 نفر مجروح شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کلاله افزود: 25 نفر مجروحی بصورت سرپایی درمان شدند و علاوه بر تعداد یاد شده، 4 نفر دیگر به علت وخامت جراحات، مستقیما به بیمارستان انتقال یافتند و تحت درمان قرار گرفتند.

به گزارش کلاله خبر، با توجه به وجود مسیر فرعی به اصلی روستای حاج علی اسلامی و همچنین ورود ناگهانی خودروها از جایگاه سی ان جی به جاده اصلی، و عدم وجود تجهیزات ایمن سازی جاده، احتمال بروز حوادث رانندگی افزایش می یابد.

گفتنی است در دوره فرمانداری محمد تقی قزلسفلی در راستای معضلات یاد شده و پاره ی دیگری از مشکلات جلسه ای در فرمانداری کلاله تشکیل شد و به خواسته رئیس اداره راه و شهرسازی به این دلیل که امکان اینکه در این جلسه تصمیماتی غیر قابل اجرا، اتخاذ شود از ورود خبرنگاران دعوت شده به این جلسه، جلوگیری شد. 

ارسال نظر

آخرین اخبار