مانور استانی مقابله با بحران و افت احتمالی فشار گاز و مدیریت آن از صبح روز شنبه در سطح شهرستان گنبدکاووس در شرق استان گلستان آغاز شد.

مانور مقابله با بحران و افت احتمالی فشار گاز در گنبدکاووس آغاز شد

 به گزارش گلستان24، این مانور از ساعات اولیه صبح امروز ( شنبه ) با مشارکت حدود 300 نفر از نیروهای امدادی و خدماتی شرکت گاز و دیگر دستگاه های اجرایی آغاز شده و نیروهایی از استان های سمنان، خراسان شمالی و مازندران به عنوان استان های معین و نیز منطقه عملیاتی 9 شرکت ملی گاز به آنها ملحق می شوند.

افت احتمالی فشار گاز در گنبد


در این مانور مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی گاز حضور دارد و علاوه بر آن مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل شرکت گاز و مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی استان گلستان به همراه فرماندار و مسوولین شهرستان گنبدکاووس در آن مشارکت و بر اجرای آن نظارت دارند.


هدف از اجرای این مانور ارتقای توان عملیاتی و آمادگی بیشتر نیروهای شرکت گاز و سایر دستگاه های خدمات رسان در صورت افت احتمالی فشار گاز و بروز بحران است و در اجرای آن جریان گاز برخی از جایگاه های سی ان جی ، واحدهای تولیدی، نانوایی ها، بیمارستان ها و ادارات گنبدکاووس قطع شده و در مدت اجرای مانور، این واحدها از سوخت جایگزین استفاده می کنند.


اجرای این مانور یک روزه بوده و از ساعت شش صبح آغاز شده و طبق برنامه تنظیمی تا 12:30دقیقه بعداز ظهر ادامه می یابد.
شهرستان گنبدکاووس با 325 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع شده و از نظر وسعت، بزرگترین شهرستان این استان محسوب می شود. /ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار