دستگاه‌های بر‌تر استان گلستان در حوزه ارتباط مردمی"سامد" معرفی و تجلیل شدند.

دستگاه‌های بر‌تر حوزه سامد استان گلستان معرفی شدند

 به گزارش گلستان24، ظهر امروز در همایش تجلیل از دستگاه‌های بر‌تر استان در حوزه ارتباط مردمی (سامد) در سفر کاروان تدبیر و امید به استان گلستان دستگاه‌ها و مدیران کل بر‌تر استان معرفی شدند.

دستگاه‌های بر‌تر حوزه سامد

غفاری مدیرکل اداری مالی استانداری، یازرلو روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، حمیدی فرماندار گنبد، برزگر فرماندار کلاله، جمالی فرماندار کردکوی، صادقلو شهردار گرگان، وطنی مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان، طبرسا مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استاندار گلستان، رحمانی مدیرکل بهزیستی استان گلستان، تیرانداز مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان گلستان، می‌قانی مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان گلستان، مهاجر رئیس جهاد کشاورزی استان گلستان و احمدی مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری گلستان به عنوان مدیران و دستگاه‌های بر‌تر حوزه سامد معرفی و تجلیل شدند.

مدیرکل حوزه استاندار گلستان در این همایش گفت: در مدت روزهای قبل، حین و بعد از سفر دستگاه‌های جرایی استان گلستان با اجماع در مسیر هدفی که داشتند تلاش می‌کردند.

عبالقدیر کریمی افزود: از نادر استان‌هایی بودیم که در تدارکات و نیروی انسانی مشکلی نداشتیم و همه کمک کردند تا سفر رئیس جمهور به بهترین شکل ممکن انجام شود اما در مسیر ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها، فرمانداران و شهرداران شاخصهایی اعلام و ارزیابی‌ها انجام شد.

وی اظهار کرد: سامانه ارتباط مردمی سامد از سال 89 آغاز به کار کرد و از آغاز به کار دولت تدبیر و امید با نگاهی ویژه استراتژی‌ای تعریف و توجه و دقت بیشتری به خرج داده شد.

کریمی گفت: با انتخاب کار‌شناسان خبره و برگزاری دوره‌های آموزشی این حس القا شد که استان گلستان قابلیت دارد تا به عنوان استان پایلوت در این حوزه انتخاب شود که این اتفاق افتاد و در ماه‌های قبل از سفر جزو 3 استان اصلی ارتباط مردمی قرار گرفتیم.

وی تاکید کرد: با کمک دستگاه‌های اجرایی 800 نفر انتخاب شده و در 2 دوره فشرده آموزش دیده و 2 روز قبل از آغاز سفر رئیس جمهور در 4 شیفت مشغول به کار شدند.

کریمی خاطر نشان کرد: این کار‌شناسان توانستند 68 هزار تماس تلفنی و نامه را دریافت کنند که 18 هزار مورد از آن‌ها در حوزه بانک‌ها بود و با تلاشی جدی توانستیم بخش عمده‌ای از این درخواست‌ها را تا اسفند 93 پیگیری کرده و ما بقی نیز در سال 94 پیگیری شد.

وی افزود: در حوزه ارزیابی ستادهای سفر تا سفر دهم رئیس جمهور ستاد استان گلستان رتبه اول کشور را کسب کرد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار