مدیر کل شهری و شورای استانداری گلستان اعلام کرد: برای تاخیر در بهره برداری از برج گرگان هیچ بهانه ای پذیرفته نیست.

مهندس چراغعلی: هیچ بهانه ای برای عدم بهره برداری از برج گرگان پذیرفته نیست

عبدالرضا چراغعلی با بیان این نکته که با گذشت چند سال از ساخت المان میدان بسیج متاسفانه این پروژه هنوز تعطیل است، افزود: هزینه ای که برای این پروژه شده از پول بیت المال بوده که با عدم بهره برداری از آن این سرمایه بیهوده هدر رفته است.

به گزارش گلستان 24، وی با تاکید بر این نکته که ضروری است در این خصوص شهرداری پیگیری کرده و موانع احتمالی را برطرف کند، اظهار کرد: مطابق بررسی ما و اعلام نیروی انتظامی هیچ مانعی برای تعطیلی این بنا وجود ندارد؛ این ساختمان حدود یکصد میلیارد ریال هزینه دربر داشته که تعطیلی آن حیف و میل بیت المال است.

مدیر کل شهری و شورای استانداری گلستان خاطر نشان کرد: دلیل عدم بهره برداری از برج گرگان را شهرداری هنوز اعلام نکرده، شواهد نشان می دهد که هیچ مانعی برای بهره برداری از این بنا وجود ندارد.

این مسئول استانی با اشاره به این نکته که شهرداری گرگان در این رابطه باید توضیح دهد، افزود: شهردار اعلام کرده که در صدد بهره برداری از این پروژه است اما تاکنون اتفافی در این خصوص نیافتاده و نیاز به چاره اندیشی است.

جلسه مشترکی با حضور زنان عضو شورای شهر استان تشکیل شد

وی از نشست بانوان عضو شورا طی چند روز گذشته خبر داد و گفت: به منظور استفاده مناسب تر از ظرفیت بانوان حاضر در شورای شهر، نقش آفرینی و ارتقا جایگاه زنان در حوزه های مختلف اجتماعی جلسه مشترکی با حضور زنان عضو شورای شهر استان تشکیل شد.

چراغعلی اضافه کرد: در این جلسه مقرر شد به نشست هایی به شکل دوره ای منظم تشکیل شود و موضوعات و چالش های اجتماعی مربوط به حوزه بانوان پیگیری شود و مطالبات قانونی و بحق زنان استان با حضور نماینده استانداری و مدیرکل امور بانوان پیگیری شود.

این مسئول گلستانی تصریح کرد: قرار شد جلسه آینده در آق قلا تشکیل شود و پیشنهاد شد در جلسات آتی تمامی زنانی که تاکنون عضو شورای شهر از اولین دوره بودند و در جلسه حضور داشته باشند.

مدیر کل شهری و شورای استانداری گلستان، بهره گیری از خرد جمعی، ایجاد سازمان برای پیگیری حقوق قانونی بانوان را از اصلی ترین درخواست ها برای این جلسات اعلام کرد.

ارسال نظر

آخرین اخبار