کارشناسی ارشد حسابداری که منتظر شغل پشت میزی نماند؛

عبدالرشید شیروانی کارشناس ارشد حسابداری و مربی کاراته گمیشانی از تجربه فعالیت های اقتصاد مقاومتی در حیاط منزل پدری می گوید.

فعالیت های اقتصادی جوان تحصیلکرده و ورزشکار گمیشانی + تصاویر

 به گزارش گلستان24، عبدالرشید شیروانی متولد 1367 با مدرک کارشناسی ارشد حسابداری تازه فارغ التحصیل شده است و مثل بسیاری از جوانان تحصیل کرده به دنبال فرصت مناسب شغلی است ولی با این تفاوت که به جای ناامیدی و از دست دادن فرصت ها تا پیدا کردن موقعیت مناسب شغلی بیکار ننشسته و با پرورش مرغ محلی و گوسفند در حیاط منزل پدری سعی می کند دستش در جیب خودش باشد و از وابستگی مالی به خانواده فاصله بگیرد.

شیروانی که رییس هیات ورزش کاراته جوانان گمیشانی هم است و( البته خودش می گوید این شغل او محسوب نمی شود و ورزش را برای علاقه به آن دنبال می کند ) و بسیاری از نوجوانانی که در کلاسهای کاراته او تعلیم دیدند عضو تیم ملی کشور شدند و در مسابقات مختلف مقام کسب کردند.

پرورش همزمان مرغ و گوسفند امکان ندارد و مضر است یک باور غلط است

شیروانی تجربه پرورش همزمان مرغ و گوسفند را دارد و به ما می گوید این موضوع در بین روستاییان به غلط شایع شده است که پرورش همزمان گوسفند و مرغ موجب بیماری حیوانات می شود ولی من شخصا این دو گونه را با هم پرورش دادم به صورت همزیستی این دو گونه و کاملا نتیجه رضایت بخشی گرفتم.

شیوانی می گوید سبوس و کاه و نیم دانه گندم را با هم مخلوط می کنم و این غذا را مشترکلا برای گوسفندان و مرغ های محلی استفاده می کنم که نتیجه رضایت بخشی داشته است و این خوراک سالمی است که شخصا از مزارع تهیه می کنم .

شیروانی که از سالها قبل کار پرورش مرغ و گوسفندان را انجام می دهد و قصد دارد کارش را توسعه دهد می گوید: در زمان تحصیل نه تنها پرورش دام و مرغ برایم دردسر ساز نبود بلکه تمام هزینه تحصیلم را نیز از همین راه به دست می آوردم که این برایم بسیار راضی کننده و مفید بود.

shyrvany11

گوسفند آقای شیروانی که به تازگی سه قلو زاییده است

shyrvany13

shyrvany15

shyrvany11

shyrvany04

shyrvany08

shyrvany14

انتهای پیام/ساحل گمیشان

ارسال نظر

آخرین اخبار