نامه وارده :

یک کارشناس فرهنگ و ارشاد گفت :بیش از چندین ماه است که ادارات ارشاد استان با سرپرست اداره شده و هیچکدام رئیس ندارند و این موضوع باعث مشکلاتی شده است .

هیچ یک از ادارات ارشاد استان گلستان رئیس ندارند

 به گزارش گلستان24، بنا بر این گزارش که از سوی یکی از کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان منتشر شده است هیچ یک از ادارات ارشاد شهرستان ها در استان با رئیس مدیریت نمی شود و منابع حاکی از آن است که تمام آنها با یک سرپرست در حال رفع امور هستند.

ارشاد استان گلستان

این کارشناس خبره اظهار داشت: همانطور که می دانیم یک اداره می تواند فقط 4 ماه سرپرست داشته باشد و بیش از این خلاف قوانین است و از همه مهمتر سرپرست در یک اداره هیچ گونه حق امضای مالی و حقوقی ندارد.

وی اظهار داشت: دلیل اینکه تمام ادارات ارشاد استان با سرپرست مدیریت می شوند، قراردادی بودن آنهاست که با توجه به قول مدیر کل استان هیچ اقدامی در خصوص تبدیل وضعیت آن صورت نگرفته است.

در ادامه افزود: در دولت تدبیر و امید اینگونه مدیریت برای ملتی که همیشه پای آرمان های انقلاب اسلامی بودند رضایت بخش نیست و به گفته مقام معظم رهبری ، به هر قیمتی ملت را نباید شاد کرد و با گذاشتن هر کنسرتی فضا را به اصطلاح شاداب نشان داد.

 این در حالی است که در مقوله صنعت فرهنگی به این نکته نیز اشاره شده : زمانی که برخی مدیران چیزی برای ارائه ندارند و می خواهند ذهن مردم را به انجراف کشانده و متوجه اشتباهات خود نکنند از برگزاری کنسرت های آنچنانی و برنامه های شاد خارج از عرف اسفاده می کنند.

این کارشانس خبره  گفت : این که ناتوانی خود را به گردن گذشتگان بیندازیم نه اخلاقا و نه قانونا و نه شرعا درست نیست و مسئولان استانی از جمله استاندار و نماینده ولی فقیه در استان باید فکری به حال اوضاع وخیم فرهنگ استان کنند./گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار