با حضور معاون رئیس جمهور

مراسم بزرگداشت مرحومه مرجان نازقلیچی فرماندار بندرترکمن با حضور خانم مولاوردی معاون امور زنان رییس جمهور در مسجد قبا بندرترکمن برگزار شد.

برگزاری مراسم بزرگداشت مرجان نازقلیچی در بندرترکمن + تصاویر و حواشی

 به گزارش گلستان24، مراسم بزرگداشت مرحومه مرجان نازقلیچی فرماندار بندرترکمن با حضور خانم مولاوردی معاون امور زنان رییس جمهور ، استاندارصادقلو ، طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استانداری ، مدیرکل دادگستری استان ، مقامات و شخصیتهای استانی ، ائمه جماعات شیعه و سنی شهرستان ، علما و روحانیون شیعه و سنی ، روسای ادارات شهرستان و آحاد مردم در مسجد قبا بندرترکمن برگزار شد.

این مراسم با حضور گسترده و پرشور مردم و مسئولین در مسجد قبا همراه بود به نحوی که خیابانهای اطراف مسجد دچار ترافیک سنگینی شد خاصه در هوای سرد و سوزناکی که با بارش باران همراه بود.

در این روز سرد همه آمده بودند تا با حضور خویش سرمای هوا را با گرامی وجودشان آغشته کرده ویاد وخاطره این بانوی فقید را گرامی دارندوصبر جزیل برای بازماندگان این حادثه داشته باشند.

در این مراسم قاریان و علمای حاضر ضمن قرائت فاتحه به تلاوت آیاتی از قرآن کریم هدیه به مرحومه نازقلیچی پرداختند.

در ادامه دلنوشته ای از دلتنگی های فرزند 9ساله مرحومه نازقلیچی از زبان یکی از دانش آموزان شهرستان قرائت شد که باخوانده شدن آن دلها را در ماتم از دست دادن مادری فداکار جریحه دار نمود به طوری که گونه های حاضران با قرائت این دلنوشته ابری و بارانی شد.

همچنین در این مراسم مولاوردی معاون امور زنان رییس جمهور با اشاره به خدمات سازنده این بانوی فقید در طول مدت خدمت در فرمانداری از وی به عنوان الگوی موفق و نمونه ای یاد برد که با عملکرد خویش توانست مهر تاییدی بر شایستگی های بانوان در مدیریت مجموعه های شهری بزند.

خصوصیات اخلاقی این بانوی فقید که دغدغه اش پیشبرد امور و حل مشکلات بود قابل تحسین است

حجت الاسلام منصوری امام جمعه بندرترکمن در مراسم بزرگداشت مرحومه مرجان نازقلیچی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منا با اشاره به خصوصیات اخلاقی این بانوی فقید گفت:خانم فرماندار بانویی مومنه ، متدین ، مخلص و با وقار بود که با صعه صدر کارها را پیش می برد به نحوی که صبر و حوصله و علی الخصوص خصوصیات اخلاقی ایشان در پیشبرد امور قابل تحسین است.

به گزارش آوای ترکمن وی با اشاره به حادثه تلخ منا افزود: حادثه منا خاطره ای تلخ از مراسم حج امسال بود که دل مسلمانان جهان را به درد آورد به نحوی که هنوز قابل باور نیست که این اتفاق موجب داغدار شدن خانواده های زیادی شود.

امام جمعه بندرترکمن با اشاره به توفیق حضور در مراسم اربعین امسال تصریح کرد: در مراسم اربعین امسال قریب به اتفاق مکانهای زیارتی در عراق ، این بانوی فقید از نظرم دور نمی شد و برایش دعا و طلب مغفرت نمودم چرا که این مرحومه نمونه ای از بانوان پرتلاش و ساعی شهرستان در سمت فرماندار بود که دغدغه اش پیشبرد امور و حل مشکلات بود.

همچنین در ادامه حاج آخوند عابدی کر امام جمعه اهل سنت شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره فرماندار بندرترکمن ضمن تسلیت حادثه منا از خدا طلب صبر جزیل برای خانواده های داغدار و بازماندگان نمود و از دولت تدبیر امید در خواست کرد حقایق این حادثه را کشف و به مردم اعلام نمایند چرا که همه خانواده های داغدار خواهان رسیدگی و روشنگری این حادثه هولناک هستند .

انتهای پیام/آوای ترکمن

ارسال نظر

آخرین اخبار