لوگوی شبکه تهران با حضور کاوه مدیر شبکه تهران، تاجیک مدیر شبکه مستند، شریعت پناهی سرپرست شبکه یک و امرودی معاون اجتماعی شهرداری در مرکز همایش های صدا و سیما رونمایی شد.

رونمایی از لوگوی شبکه جدید تلویزیونی تهران+عکس
مدیر شبکه تهران در مراسم رونمایی از لوگوی جدید این شبکه گفت:‌ اساس محتوایی شبکه تهران، انعکاس نیازهای مردم و فعالیت‌های مسئولان است.

 به گزارش گلستان24، احسان کاوه افزود:‌ سال ها پیش سازمان صدا و سیما عزم خود را برای تاسیس شبکه تهران جذب کرده بود و تصمیم داشت این شبکه را به یک شبکه ملی تبدیل کند.
 
وی گفت: با درایت رئیس سازمان صدا و سیما کار این شبکه امروز کلید خورد و این شبکه تصمیم دارد پاسخگوی نیازهای رسانه ای مردم تهران باشد، تهران شهری پر از نشاط و جوانی است، همچنین مرکز سیاسی و اطلاع رسانی ایران به حساب می آید و باید بتواند همه اخبار و رویدادهای ایران را به طور شفاف انعکاس دهد.
 
کاوه افزود:‌ تهران به آیینه ای برای دیدن خود نیاز دارد؛ آیینه ای که در آن زیبایی های خود را ببیند و از نقدهایش آگاه شود و در رفع آن به کمک مردم و مسئولان بکوشد.
 
رونمایی از لوگوی شبکه جدید تلویزیونی تهران+عکس
مدیر شبکه تهران ادامه داد:‌ سازمان صدا و سیما با وجود منابع مالی اندک این شبکه را راه اندازی کرد و شبکه تهران از اول دی به طور رسمی پیش چشمان مخاطبانش قرار می گیرد. 
 
وی افزود: تصمیم داریم در این شبکه از نیروهای انسانی جوان و فعال و همچنین مخاطبان علاقه مند به فعالیت در این شبکه استفاده کنیم و به یک پایگاه مهم رسانه ای در انعکاس اخبار تهران تبدیل شویم، برای ارتقاء کیفیت کارهایمان همه تولیدات این شبکه به صورت اچ دی به نظر مخاطبان می‌رسد.
 
رونمایی از لوگوی شبکه جدید تلویزیونی تهران+عکس
کاوه گفت:‌ تصمیم داریم با بهره بردن از رسانه های نوین از نظرات مخاطبان نیز استفاده و آن‌ها را همراه خود کنیم.
 
کاوه افزود: ارزش های این شبکه وفاداری به هویت،‌ حمایت از نوآوری و خلاقیت، ‌پژوهش محوری و دانش محوری، شفافیت در برابر قانون، تکیه بر کارآمدی و حفظ استقلال است، با توجه به ارزش های فوق لوگویی برای این شبکه طراحی کرده ایم.
 
همچنین در این مراسم از جمعی از خانواده های شهدا قدردانی شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار