چهاردهمین نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گرگان در حال برگزاری است.

چهاردهمین نمایشگاه لوازم خانگی استان گلستان به روایت تصویر+عکس

  به گزارش گلستان24، چهاردهمین نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری استان گلستان با حضور ۴۰ شرکت داخلی و خارجی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ما، این نمایشگاه با حضور واحدهای تولیدی و نمایندگی های رسمی برندهای خارجی از استانهای تهران ، اصفهان ، خراسان رضوی ، یزد ، خوزستان ، قزوین ، سیستان و بلوچستان ، آذربایجان شرقی ، مازندران و گلستان محصولات کشورهای ترکیه ،امارات ، آلمان ، کره جنوبی، چین  و ژاپن  را در فضایی به مساحت 6000 مترمربع با گروه های کالایی تجهیزات آشپزخانه، لوازم خانگی کوچک برقی ، دستگاههای تصفیه آب خانگی و صنعتی و آبسردکن ، هود ، سینک ، اجاق گاز ،یخچال و فریزر، جارو برقی ،ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی ، انواع کولرهای آبی ، بخاری و آب گرمکن های گاز سوز دیواری و پکیج ، سیستم های صوتی وتصویری خانگی و ... به معرض دید عموم و علاقمندان قرار دادند .

همچنین در این دوره از نمایشگاه سعی شده است که بیشتر محصولات تولیدات داخلی کشور جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه مشارکت داشته باشند که با توجه به سیاستهای خروج از رکود بازار و اقتصاد مقاومتی، تولیدکنندگان داخلی امکان معرفی و عرضه محصولات را برای مصرف کنندگان و مردم این منطقه بمعرض دید عموم قرار دهند.

kasebeamin 1

kasebeamin 2

kasebeamin 3

kasebeamin 4

kasebeamin 5

kasebeamin 6

kasebeamin 7

kasebeamin 8

kasebeamin 9

kasebeamin 10

kasebeamin 11

 

 

لازم به ذکر است، این نمایشگاه تا ۲۷ آذر ماه سال جاری همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گلستان واقع در کیلومتر ۵ جاده گرگان- آق قلا میزبان هم استانی های عزیز می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار