کشاورز، دانشجوی کوهنورد دانشگاه پیام نور استان گلستان توانست 5 قله مرتفع جهان را فتح کند.

صعود به بلندترین قله منفرد دنیا دانشجوی پیام نور گلستان را فاتح ۵ قله جهان کرد

به گزارش گلستان24، معصومه کشاورز مدیرعامل و هیئت موسس کانون سبز تمیشه شهرستان کردکوی ، استاد دانشگاه علمی و کاربردی استان،مدرس و مربی ایروبیک و آمادگی جسمانی و دانشجوی رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور گلستان توانست پس از فتح تمام قله های مرتفع سرزمین عزیزمان ایران، طی چند سال اخیر پنج صعود خارج از کشور داشته باشد.

معصومه کشاورز

وی هجده سال است که به صورت حرفه ای ، کوهنوردی می کند و با فتح قله های  آرارات ، کاچکار و ارجیس کشور ترکیه ، آراگاتس کشور ارمنستان و کلیمانجارو بلندترین قله منفرد دنیا در کشور تانزانیای قاره آفریقا توانست 5 قله مرتفع جهان را فتح و افتخاری دیگر برای کشور،بالاخص دانشگاه پیام نور استان گلستان به ارمغان آورد.

معصومه کشاورز با فعالیت در زمینه مسائل زیست محیطی، ورزشی و فرهنگی از دوران نوجوانی  و با عناوین مختلفی همچون رئیس و نائب رئیس هیات کوهنوردی و عضویت در تیم BHCUهلال احمر استان به فعالیت در این زمینه می پردازد.

گفتنی است: در کارنامه کوهنوردی کشاورز فتح قله های ایرانی ، دماوند، سبلان، سهند , علم کوه، تفتان، بینالود، هزار کرمان، سیالان ، دنا، زرد کوه و اکثر قله های بالای 3000 متر در ایران به چشم

می خورد.

انتهای پیام/دانشجو سلام

ارسال نظر

آخرین اخبار