رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه نگرش انقلاب نگرشی ولایی است، گفت: ستادهای دهه فجر در ۱۴ شهرستان‌ گلستان تشکیل شده است.

ستادهای دهه فجر در شهرستان‌های گلستان تشکیل شد

  به گزارش گلستان24، حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی ظهر امروز در ستاد عالی دهه فجر انقلاب اسلامی استان گلستان اظهار داشت: فارغ از هر نگاه سیاسی چپ و راست موظفیم تا انقلاب را ذیل نظرات مقام معظم رهبری حفظ کنیم.

ستادهای دهه فجر در گلستان

وی افزود: باید برای برگزاری هر چه باشکوه ترمراسمات دهه فجر تلاش کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان تصریح کرد: آسیب‌های امروز جامعه برای این است که تهذیب نمی‌کنیم و برای مدیریت جهانی باید از خود خالی شد.

به گفته وی، انقلاب امروز در دستان من و شما است و ما تکلیف داریم آن را حفظ کنیم و هر جا که کوتاهی کردیم باید پاسخ دهیم.

احمدی اظهار کرد: امام (ره) از بدو انقلاب برای نفس خود قیام نکرد و در بحث‌های معرفتی جایگاه عظیمی دارد.

وی گفت: امام (ره) به همه ما می‌آموزد برای رهبری جهانی باید دل از نفسیات شست، امام (ره) حجت الهی است و به ما می‌فهماند اگر مدیریت منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای می‌خواهیم باید دل از حب نفس خالی کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان نیز در ادامه جلسه گفت: تجربه نشان داده است که تعداد کمیته‌ها هر چه کمتر باشد نتیجه بهتر است.

حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد گفت: هرچه دهه فجر مردمی‌تر برگزار شود، به نفع ما است و هر چه به سمت مساجد و هیئات مذهبی برویم نتیجه به نفع انقلاب و کشور است.

وی تصریح کرد: دهه فجر دهه‌ای فرهنگی است و اگر تبلور آن را در موضوعات فرهنگی انجام دهیم به نفع ما است و اگر از این پتانسیل استفاده کنیم بهانه‌ای برای گفتمان فرهنگی و تبیین گفتمان مقام معظم رهبری و امام (ره) می‌شود.

وی تأکید کرد: تزئینات باید باشکوه‌تر باشد، منابع دولتی محدود است و باید راه را هموارتر کنیم تا مردم وارد شوند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار