رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با اعلام مسیرهای راهپیمایی در استان گلستان گفت: راهپیمایی یوم الله 13 آبان ساعت 9:30 دقیقه در گرگان مرکز استان گلستان برگزار می‌شود.

مسیر راهپیمایی یوم الله 13 آبان در گرگان

به گزارش گلستان24، حجت الاسلام  والمسلمین احمدرضا احمدی در چهارمین جلسه ستاد هماهنگی راهپیمایی یوم الله 13 آبان اظهار داشت: راهپیمایی یوم الله 13 آبان امسال باشکوه‌تر از سال‌های دیگر، در 30 نقطه استان گلستان با برنامه‌ها و شوراهای ساماندهی شده، اجرا خواهد شد.

 13 آبان در گرگان

وی افزود: با توجه به موضوع برجام و فرمایشات مقام معظم رهبری درباره دشمنی امریکا با ما، مشخص است که امرشان بر ما حجت است و راهپیمایی یوم الله 13 آبان امسال باشکوه‌تر از سال‌های دیگر برگزار می شود.

رئیس شورای  هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان تصریح کرد: این مراسم در 30 نقطه استان گلستان اجرا می شود و در این مراسم در مرکز استان مردم مومن و همیشه در صحنه در ساعت 9:30 دقیقه پس از تجمع از مسیر خیابان شهدا راهپیمایی و در مصلای نمازجمعه تجمع می‌کنند.

احمدی اظهار کرد: این تجمع با اجرای سرود، آتش زدن پرچم استکبار، سخنرانی  وقرائت قطعنامه همراه خواهد بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی با بهره‌گیری درست از فلسفه حرکت عظیم و انقلابی قیام آقا اباعبدالله الحسین (ع) بنا شده و شعار استکبارستیزی خود را بر پایه آن استوار کرده است.

رئیس شورای  هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: در شرایط حساس کنونی که مقام معظم رهبری این‌گونه روشن‌گرانه مسیر و خط مشی اصلی نظام را در برابر شیطان بزرگ ترسیم فرمودند، کوبنده‌تر از گذشته شعارهای حماسی مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در راهپمایی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از اقصی نقاط ایران اسلامی طنین انداز خواهد شد و در پایان نمادهای استکباری و پرچم آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده خواهد شد.

احمدی افزود: ما با ولایت فقیه کمر استکبار را در روز 13 آبان زمین می‌زنیم و باید توی میدان باشید همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند من یک انقلابی‌ام یعنی در میدان است و با احدی شوخی و تعارف ندارد.
انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار