دانلود گلچین برنامه خندوانه ویژه شب یلدا 30 آذر 94 با کیفیت عالی

دانلود خندوانه ویژه شب یلدا با لینک مستقیم

دانلود خندوانه ویژه شب یلدا با لینک مستقیم 

دانلود گلچین برنامه خندوانه ویژه شب یلدا 30 آذر 94 با کیفیت عالی 

دانلود خندوانه شب یلدا

دانلود برنامه خندوانه ویژه شب یلدا 94

نام برنامه : خندوانه

کارگردان : رامبد جوان

پخش : شبکه نسیم

بازیگران : شهاب حسینی،ترانه علیدوستی،مصطفی زمانی،علی نصیریان،محمود پاک‌نیت،مهدی سلطانی، پریناز ایزدیار

خلاصه داستان : بعد از دو سری پخش خندوانه با موفقیت باور نکردنی همراه بود رامبد جوان سری سوم خنودانه را با قدرت و آیتم های متفاوت تری تهیه کرد خندوانه قصد دارد تا فرهنگ شوخى کردن رو بررسى کند و شکل صحیح و عمومى آن را پیدا کند و آن رو ترویج بدهد.خندوانه ایها معتقد هستند که اگر ما در یک روز اصلا نخندیم اون روز، روز بدى بوده .پس بیاین با هم یاد بگیریم که چطور مى شه شاد بود و خندید و این امر مهم رو به دیگران هم سرایت داد.

 

خندوانه شب یلدا

شبکه نسیم برای شب یلدا 30 آذر 94 گلچین برنامه خندوانه را در کنداکتور خود قرار داد که میتوانید از سایت دانلود روزانه رایگان دانلود کنید

_____________________________________________________

دانلود برنامه خندوانه ویژه شب یلدا 94

لینک مستقیم  uploadBoy

حجم: 362 مگابایت

____________________________________________________

بازگشت جناب خان در شب یلدا در خندوانه 
 
به گفته رامبد جوان، دو سال از عمر خندوانه می‌گذرد، دو فصل از این برنامه که چیزی نزدیک به 300 قسمت است تولید شده و قرار است همه چیز در فصل جدید، تازه شود.
 
مجری برنامه خندوانه درباره همزمانی تولید این برنامه با ساخت فیلم سینمایی «نگار» توضیح داد: طبیعی است که من به تنهایی خندوانه را نمی‌سازم و قرار نیست همه کارها را به تنهایی انجام بدهم. گروه‌های تولید از جمله گروه‌های ایده‌پردازی، طراحی، موسیقی، دکور و نورپردازی از مدت‌ها پیش مشغول کار هستند و در جلساتی، آخرین اقدامات صورت گرفته را بیان می‌کنند و با یکدیگر هماهنگ می‌شویم.
 
رامبد جوان نیز از توسعه این برنامه خبر می‌دهد و این که قرار است فصل جدید، طراوت و تازگی را برای خندوانه همراه داشته باشد.

ارسال نظر

آخرین اخبار