فرزند ارشد شهید حسین خان احمدی گفت : یکی از مسائلی که همیشه مورد تاکید پدرم بود حفظ حجاب بود ایشان از بد حجابی متنفر بود .

خاطره فرزند شهید خان احمدی از فداکاری پدرش /حفظ حجاب یکی از مهمترین دغدغه های پدرم بود

 به گزارش گلستان24، علی اصغر خان احمدی فرزند ارشد شهید خان احمدی اظهارکرد: از اینکه پدرم شناسایی شده و چشم انتظاری 27 ساله ما پایان یافته خوشحال هستیم.

وی از اینکه پدرش در محل کسب دانش و تربیت دفن شده هم اظهار خوشحالی کرد و گفت: پدرم برای پاسداری از حریم دین اسلام و زنده نگهداشتن پیروی از ولایت به جبهه رفت باوجود اینکه تک فرزند خانواده بود.

فرزند شهید خان احمدی

خان احمدی ادامه داد: شهداء و به خصوص پدرم برای حفظ حجاب و حفظ امربه معروف و نهی از منکر به میدان رفتند و اگر بتوان امر به معرف را در جامعه حفظ کرد بسیاری از مشکلات ما حل خواهد شد.

وی افزود: پدرم کشاورز بود و وظیفه تهیه هیزم را برای روشن کردن حمام خزانه روستا را به مدت یک سال برعهده داشت و در حال جمع آوری هیزم چوبی به دستش فرو رفت که برای در آوردن آن باید چند روزی روستا را ترک می کرد و بعد از بخیه خوردن دیگر نمی توانست به وظیفه خود برای مدتی عمل نماید .

فرزند ارشد شهید تصریح کرد: به  دلیلی که پدرم به قول و قراری که می گذاشت بسیار اهمیت می داد برای همین مدت 8 ماه برای خارج کردن این جوب از دستش اقدام نکرد و با همان شرایط وظیفه خود را انجام می داد.

وی افزود: وفای به عهد یکی از مهمترین چیزهایی بود که پدرم در این خصوص تاکید داشت و می توان گفت اگر عمرش هم به پایان می رسید به قولش عمل می کرد.

انتهای پیام/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار