امیر منصور خمری فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ پیاده گرگان و ارشد آجا در استانهای مازندران و گلستان در شهریورماه ۹۴ با طی کردن مسافت طولانی و کوهستانی شخصا به دیدار این خانواده و کودک حاجی آبادی رفت تا از اقدام شایسته و تحسین برانگیز این خانواده قدردانی کند.

هدیه امیر خمر به کودک حاجی آبادی که گوسفندش را به امام رضا (ع) هدیه کرد+تصاویر

 به گزارش گلستان24، استان گلستان از تاریخ 25 لغایت 30 مرداد به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی و موسسه شباب المومنین میزبان هشتمین کاروان جشن مردمی و بین المللی زیرسایه خورشید بود.

هشتمین جشن مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید امسال نیز در 9 شهرستان، دو شهر “جلین و نوده خاندوز” و 12 روستا برگزار شد.

دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، دیدار با مددجویان بهزیستی، دیدار با زندانیان، دیدار با کودکان سرطانی، دیدار با علماء و روحانیون، ائمه جمعه و جماعات، جشن بزرگ محبت امام رضا (ع) در مذاهب اسلامی، غبارروبی امام زادگان، اربعین شهید غریب مدافع حرم، دیدار با خانواده های شهدای مدافع حرم استان گلستان و… از برنامه های جشن زیر سایه خورشید امسال در استان گلستان بود.

زیر سایه خورشید امسال دارای حواشی جالب و ارزشمند بسیار زیادی بود که یکی از مهم ترین این حواشی بیاد ماندنی اقدام تحسین برانگیز کودک حاجی آبادی شهرستان کردکوی بود که وقتی فهمید کاروان خدام رضوی قرار است به روستای حاجی آباد برود گوسفندش را به قصد قربانی کردن به امام رضا (ع) هدیه کرد.

یکی از خدام این کاروان در نقل این خاطره بیاد ماندنی می گوید: هر چه اصرار کردیم که این گوسفند به جهت تامین معاش شماست، خانواده روستایی قبول نکردند و گفتند ”این گوسفند متعلق به کودک ۵ ساله ماست و او می خواهد که حتما برای حضرت رضا (ع) قربانی شود”.

وی با اشاره به مناعت طبع بالای این خانواده اذعان کرد: آنها مهم ترین داشته خود را برای حضرت رضا (ع) قربانی کردند و این نشان از معرفت و معنویت بالای این خانواده روستایی بود.

و اما اقدام پسندیده و ارزشمند امیر خمری ارشد آجا در استان های مازندران و گلستان در پاسخ به این کودک حاجی آبادی:

امیر منصور خمری فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ پیاده گرگان و ارشد آجا در استانهای مازندران و گلستان در شهریورماه با طی کردن مسافت طولانی و کوهستانی شخصا به دیدار این خانواده و کودک حاجی آبادی رفت تا از اقدام شایسته و تحسین برانگیز این خانواده قدردانی کند.

ارشد آجا در استانهای مازندران و گلستان با حضور در منزل این خانواده ضمن دیدار با آنان مراتب تقدیر از این خانواده را بجا آورد.

وی سفر به مشهد مقدس را برای این خانواده بزرگ منش سخت کوش حاجی آبادی در نظر گرفت و وجه نقدی را نیز به آنان هدیه نمود.

پایگاه خبری تحلیلی رادکانا نیز از امیر منصور خمری فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ پیاده گرگان و ارشد آجا در استانهای مازندران و گلستان بخاطر این حرکت خداپسندانه و قابل تحسین قدردانی می کند و از عوامل اجرایی مجمع شباب المومنین و کاروان زیر سایه خورشید استان گلستان به جهت فراهم سازی این برنامه تقدیر می نماید.

لازم به ذکر است، روستای حاجی آباد با 300 نفر جمعیت یکی از دورافتاده ترین و محروم ترین روستاهای منطقه است که در 70 کیلومتری شهرستان کردکوی استان گلستان قرار دارد.

???????????????????????????????IMG_3201??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????IMG_3248

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار