با هدف انعکاس زندگی بیماران خاص؛

دبیر جشنواره عکس «من زندگی را دوست دارم» از برگزاری این جشنواره در گلستان و با هدف به تصویر کشیدن ابعاد مختلف زندگی بیماران خاص خبرداد.

جشنواره عکس «من زندگی را دوست دارم» در گلستان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان24،محمدرضا کیوانفر در رابطه با برگزاری جشنواره عکس من زندگی رادوست دارم گفت: بنیاد بیماری‌های خاص با هدف ایجاد عزم ملی در توجه به مسائل بیماران خاص در سه محور پیشگیری، درمان و آموزش برای بیماران خاص، با همکاری استانداری گلستان و با نگاهی نو و فارغ از کلیشه‌های مرسوم به موضوع بیماری‌های خاص (دیالیز، تالاسمی، هموفیلی و بیماران صعب العلاج سرطان، ام اس، پیوند کلیه، دیابت و ای بی) اقدام به برپایی جشنواره عکس «من زندگی را دوست دارم» می‌کند.

کیوانفر افزود: در راستای این جشنواره می‌کوشیم با ایجاد روحیه نشاط و سرزندگی با توجه به زمینه‌های آثار نمایشگاهی، ظرفیت‌های ناب تصویری و ادراک شاعرانه، شرایط توجه به بیماران خاص را فراهم کنیم.

وی دررابطه با اهداف جشنواره گفت: هدف از برگزاری این جشنواره حمایت از بیماران خاص، ارج نهادن به امید و زیبایی‌های زندگی از نگاه بیماران خاص و عموم جامعه، به تصویر کشیدن ابعاد مختلف زندگی بیماران خاص و گسترش فرهنگ پیوند اعضای بدن است.

دبیر برگزاری این جشنواره دررابطه با جوایز بخش‌های مختلف گفت: این جشنواره در دو بخش حرفه‌ای و بیماران خاص برگزار می‌شود و جوایز در بخش حرفه‌ای و با موضوع بیماران خاص شامل، نفر اول، تندیس جشنواره، لوح یادبود و مبلغ ۵۰ میلیون ریال، نفر دوم، تندیس جشنواره، لوح یادبود و مبلغ ۴۰ میلیون ریال و نفر سوم، تندیس جشنواره، لوح یادبود و مبلغ ۳۰ میلیون ریال می شود.

وی درباره جوایز جشنواره در موضوع دوم با عنوان من زندگی را دوست دارم هم گفت: نفر اول، تندیس جشنواره، لوح یادبود و مبلغ ۵۰ میلیون ریال، نفر دوم تندیس جشنواره، لوح یادبود و مبلغ ۴۰ میلیون ریال و نفر سوم، تندیس جشنواره، لوح یادبود و مبلغ ۳۰ میلیون ریال دریافت می کنند.

کیوانفر خاطرنشان کرد: در بخش ویژه بیماران خاص با موضوع آزاد هم نفر تندیس جشنواره، لوح یادبود، سفر به کربلای معلی و مبلغ ۳۰ میلیون ریال، تندیس جشنواره، لوح یادبود، سفر به مشهد مقدس و مبلغ ۲۰ میلیون ریال و نفر سوم تندیس جشنواره، لوح یادبود، سفر به مشهد مقدس و مبلغ  ۱۰ میلیون ریال دریافت می کنند.

محمرضا کیوانفردر رابطه با هیئت داوری گفت: مریم زندی، اسماعیل عباسی، ابراهیم حقیقی، داوود عامری و ساتیار امامی اعضای هیئت داوری هستند.

لازم به ذکر است آخرین زمان ارسال آثار به جشنواره ۱۵ اسفند ۹۴ است.

/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار