دستگیری سارقان مغازه با دو سلاح سرد

فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری سارقان به عنف یک مغازه با دو قبضه سلاح سرد خبر داد.

فیلم سرقت از یک مغازه در گنبد+عکس +دانلود فیلم

 به گزارش گلستان24 به نقل از قابوس نامه سرهنگ محمد علی عسگری با اعلام این خبر اظهار کرد:در پی کسب خبری مبنی بر سرقت یک باب مغازه توسط ۴ نفر سارق مسلح به سلاح سرد شمشیر، بلافاصله موضوع با تشکیل تیمی ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: صاحب سوپرمارکت در خصوص نحوه سرقت به ماموران اعلام کرد:“در ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه شب بود که ۴ جوان با صورتی پوشیده در حالی که دو قبضه شیمشی در دست داشتند، وارد سوپر مارکت شده و بنده را مورد ضرب و جرح قرار داده و اقدام به سرقت داخل مغازه در کمتر از یک دقیقه کرده و محل را ترک کردند.”

IMG_1634

وی با بیان این مطلب تصریح کرد: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان، ماموران پلیس آگاهی با کسب دستور از مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وارد مخفیگاه آنان شده و سه نفر از سارقان را دستگیر کردند.

سرهنگ عسگری با اشاره به تحقیقات گسترده پلیسی در سطح شهرستان و گشتهای هدفمند محسوس و نامحسوس برای ماموران محرز شد سارقان ساکن یکی از شهرستان های مجاور هستند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس در ادامه به جزئیات انتقال متهمان به آگاهی شهرستان پرداخت و افزود: سارقان با قرارگرفتن در برابر مستندات و ادله پلیس، راهی بجز اعتراف نداشته و به سرقت مسلحانه با سلاح سرد اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده کلیه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فیلم این سرقت از طریق دوربین مداربسته سوپر مارکت ضبط شد که در ادامه مشاهده  کنید.

دانلود فیلم

سرهنگ عسگری در ادامه به دستگیری یک سارق خودرو که اقدام به سرقت خودرو سواری در شهرستان علی اباد کرده بود، خبرداد و افزود: پس از وقوع سرقت یک دستگاه خودرو در علی آباد، بلافاصله با هماهنگی های انجام گرفته، انتظامی این شهرستان وارد عمل شده و انجام گشت های هدفمند را در دستور کار قرار می دهد و طی بررسی های مختلف و تحقیقات میدان و محلی، سارق خودرو یاد شده شناسایی و در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس با بیان این مطلب که در این رابطه یک نفر مالخر نیز دستگیر شده است، تصریح کرد: این سارق  که در مدت کمتر از دو ماه گذشته به اتهام ۲۲ فقره سرقت خودرویی دستگیر و روانه زندان شده بود و پس از آزادی اقدام به سرقت خودرو کرده است، که متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی در پایان بر ضرورت نصب سیستم های امنیتی در محل کار تاکید کرد و گفت: کسبه ، مغازه داران و بازاریان در خصوص نصب سیستم های امنیتی در محل کار خود اقدام کنند و  ازنگهداری وجوه نقد بیش از حد معمول در مغازه خودداری کرده و سریعا آن را به بانک بسپارید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار