فرماندار شهرستان کلاله با تکذیب شایعه معدوم‌سازی صدها تن گندم در این شهرستان سلامت مردم و منافع ملی را خط قرمز دولت دانست.

معدوم‌سازی صدها تن گندم در گلستان شایعه‌ای بیش نیست

 به گزارش گلستان24، نصرت برزگر  در پاسخ به سؤالات ایجادشده بر اساس انتشار اخباری مبنی بر دفن و معدوم‌سازی صدها تن گندم فاسد شده در این شهرستان با تکذیب این موضوع اظهار کرد: با توجه به ابعاد پیچیده و ظریف موضوع و روند طولانی‌مدت فرآیند این اتفاق جزئیات آن در نشست خبری مشترک با مدیرکل غله استان گلستان در روزهای آتی به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی بابیان اینکه فاسدشدن گندم تنها از سوی صاحب سیلو که مدت دو ماه است حتی در حوالی این سیلو نیز آفتابی نشده است ادعاشده است افزود: هیچ مرجع رسمی و حتی غیررسمی فساد گندم‌ها را تائید نکرده است.

فرماندار شهرستان کلاله با اشاره به اینکه کارشناسان زبده اداره غله و شبکه بهداشت در حال نمونه‌برداری از این گندم‌ها هستند خاطرنشان کرد: حتی اگر درصورتی‌که بخش کوچکی از این گندم‌ها آسیبی دیده باشد قطعاً نخواهیم گذاشت این گندم‌ها به سبد غذایی مردم وارد شود.

هنوز فساد این گندم‌ها تائید نشده است

برزگر در پاسخ به سؤالی مبنی بر دفن و معدوم‌سازی گندم‌های سیلوی مالاشیخ نیز گفت: هنوز فساد این گندم‌ها تائید نشده است که بخواهیم درباره اقدام بعدی تدبیری بیندیشیم اما قطعاً نخواهیم گذاشت به منافع ملی و بیت‌المال آسیبی برسد.

وی با تأکید بر اینکه سلامت مردم و منافع کلی خط قرمز ما در دولت است اضافه کرد: به‌عنوان نماینده عالی دولت به همه مردم عزیز اطمینان می‌دهم علاوه بر رسالت‌های شغلی خود با توجه به رسالت‌های انسانی با حساسیت و به‌طور ویژه این موضوع را بررسی کرده و نخواهم گذاشت به منافع ملی و همچنین سلامت مردم آسیبی برسد.

رسانه‎ها اخبار و اطلاعات انتشار شده خود را از مراجع رسمی کسب کنند

فرماندار کلاله با اشاره به برخی پیچیدگی‌ها و توضیحات قضایی پرونده این سیلو بیان جزئیات پرونده را به نشست خبری روزهای آینده موکول کرد و افزود: به لطف خدا در نشست آتی با خبرنگاران و اهالی رسانه از ابتدای ماجرای این سیلو تا عملکرد، تخلفات احتمالی و اقدامات صورت گرفته از هر دو طرف به اطلاع مردم شریف استان گلستان خواهد رسید.

برزگر از همه اهالی محترم رسانه و تلاش‌گران عرصه خبررسانی نیز خواست اخبار و اطلاعات انتشار شده خود را از مراجع رسمی کسب کنند و تأکید کرد: رسالت همه ما کشف حقیقت و بیان آن و عدم ایجاد تشویش ذهنی برای مردم عزیزی است که همواره پای‌کار این نظام و انقلاب بوده‌اند./فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار