رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری جشنواره و نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری در هفته نخست اسفند ماه سال جاری خبر داد.

جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های گلستان برگزار می‌شود

 به گزارش گلستان24، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، فرشته آل‌نبی، اظهار داشت: جشنواره و نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری در هفته نخست اسفندماه برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا دهم بهمن ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی افزود: آثار ارسالی باید از تاریخ یکم دی ماه 93تا30 دی ماه 94 باید در نشریات مکتوب و مجازی منتشر شده باشد.

رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تصریح کرد: این آثار در 9 بخش خبر، گزارش، مصاحبه، عکس، تیتر، سرمقاله و یادداشت، طراحی و صفحه‌آرایی، کاریکاتور و طنز اجتماعی در نظر گرفته شده است.

آل‌نبی گفت: این جشنواره با همکاری معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود و علاوه بر بخش اصلی، بخش‌های موضوعی و حمایتی این جشنواره نیز در 11 موضوع برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: دفاع مقدس، ایثار و شهادت، توجه به مشکلات روستاها، محیط زیست، خرده فرهنگ ها، میراث فرهنگی و گردشگری، مطبوعات دو زبانه، ویژه نامه شهرستانی، بهترین نقد از مسئولان، موادمخدر و آشیب های اجتماعی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و سلامت موضوعات بخش موضوعی و حمایتی جشنواره و نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری است.

آل‌نبی گفت: جشنواره و نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری ششم اسفند ماه در تالار  فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار