بازیگر کشورمان گفت: سعید سیاح طاهری پس از اتمام جنگ هیچگاه دست از اعتقاداتش بر نداشت و در کنار یاران دیگرش جشنواره دانش آموزی دفاع مقدس را راه ندازی کرد، بنده افتخار می‌کنم که در همه جشنواره‌های دانش آموزی در رکابش بودم.

ارادت پرویز پرستویی به شهید مدافع‌حرم+عکس

 به گزارش گلستان24، پرویز پرستویی بازیگر کشورمان با انتشار تصویری از خودش در کنار شهید مدافع حرم سردار سعید سیاح طاهری در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: 

 

سعید سیاح طاهری از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که به درجه جانبازی رسید و پس از اتمام جنگ تمام مدت دست از اعتقاداتش بر نداشت و در کنار یاران دیگرش جشنواره دانش آموزی دفاع مقدس را راه ندازی و نه دوره جشنواره را در مناطق محروم برگزار کرد و در زمانیکه زلزله آذربایجان رخ داد با حضورش در منطقه زلزله زده برای چهل و هشت هزار کودک آسیب دیده روحی جشنواره دانش آموزی برگزار کرد و...

سرانجام به دست داعشیان جانی و بی رحم و پست به شهادت رسید و بنده افتخار می کنم که در همه جشنواره های دانش آموزی در رکابش بودم.

روحش شاد و شهادتش را به خانواده محترمش و یارانش به خصوص همرزم و رفیق و همراهش حبیب احمدزاده تسلیت می گویم و امیدوارم که ادامه دهنده راهش باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار