در نخستین روز از هفته کار و کارگری ستاد گرامی‌داشت هفته کار و کارگر از 30 خانواده شهدای کارگری در سطح استان گلستان دیدار کرد.

دیدار از 30 خانواده‎ شهید جامعه کارگری گلستان

به گزارش گلستان 24،  امرالله عباسی در حاشیه دیدار از خانواده‎های شهدای ایزدی و آقا حسینی شهرستان گرگان در گفت‎گو با خبرنگاران اظهار کرد: حدود یک چهارم از شهدای استان گلستان از جامعه کارگری هستند و با شروع جبهه‎ها به فرمان امام (ره) لبیک گفتند و در جبهه‎های جنگ حضور یافتند.

وی تصریح کرد: جامعه کارگری در هشت سال دفاع مقدس نقش خود را به خوبی ایفا کردند و علاوه بر حضور پرشور در جبهه‎های جنگ در صحنه‎ها و میادین تولید و پشتیبانی از دفاع مقدس نیز فعال بودند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان خاطر‎نشان کرد: وظیفه همه مردم است که به خانواده‎های شهدا و رزمندگان احترام قائل شوند و هفته کار و کارگر فرصتی است که به بازنگری تاریخ کارگری در کشور بپردازیم.

عباسی در خصوص دیدار با خانواده شهدا جامع کارگری در نخستین روز از هفته کار و کارگر گفت: با حضور اعضای ستاد گرامی‌داشت هفته کار و کارگر و مسئول سازمان بسیج کارگری گلستان از خانواده‎های شهدای جامع کارگری استان گلستان دیدار کردند.

وی ابراز داشت: هر چه نگرش به سمت شهدا و خانواده‎ها در کشور نهادینه شود روح معنویت جامعه بیشتر می‎شود و باعث می‎شود نگرش شهدا در انجام امور مسئولان دیده شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان افزود: کارگران در هشت سال دفاع مقدس مسئولیت سنگینی بر عهده داشتند و با فعال نگه‎داشتن کارخانه‎ها و نیروگاه‎ها در زیر بمب‎باران دشمن باعث پیروزی و موفقیت رزمندگان در جبهه‎های جنگ شدند.

ارسال نظر

آخرین اخبار