جانشین فرمانده ناجا گفت: پلیس گلستان در ارزیابی ها و نظرسنجی های تخصصی انجام شده در موضوع رضایتمندی مردم در کشور رتبه دوم استانهای کشور را کسب کرد.

 جانشین فرمانده ناجا: پلیس گلستان در رضایتمندی مردم رتبه دوم کشوری را کسب کرد

به گزارش گلستان24، سردار اسکندر مومنی در جلسه نهایی جمع بندی نتایج بازرسی و ارزیابی از رشد و تعالی فردی و سازمانی در جمع فرماندهان، معاونان و روسای پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی گلستان در گرگان اظهار کرد: همچنین آمارها نشان می دهد این استان در بخش عملکرد عملیاتی، پلیسی و انتظامی نسبت به سال گذشته 10 رتبه ارتقاء داشته است.

وی موفقیت های انتظامی گلستان در سطح کشور را مرهون تلاش کارکنان و نظارت های مستمر فرماندهان و مسئولان انتظامی در سطح استان دانست و افزود: نظارت های تخصصی و ارزیابی از عملکرد کارکنان پلیس برای افزایش و بهبود عملکرد کارکنان در یگان های مختلف است.

وی ادامه داد: وضعیت گلستان در حوزه عملکرد پلیس مطلوب بوده و در بخش سلامت اداری، فرمانده انتظامی این استان در کل کشور جایگاه هفتم را به خود اختصاص داد.

جانشین فرمانده ناجا در ادامه گفت: با توجه به نظرسنجی های انجام شده، موضوع مبارزه با مواد مخدر به عنوان بزرگترین دغدغه مردم در پنج سال گذشته بوده و یکی از مهمترین خواسته های مردم از پلیس است و در این راستا این امر در اولویت برنامه های ناجا قرار دارد.

سردار مومنی با اشاره به افزایش برخی جرایم در نقاط مختلف کشور اضافه کرد: اعتیاد، دروازه ورود به بسیاری از جرایم است و به عنوان یک موضوع بین بخشی محسوب شده و سرمنشاء وقوع بسیاری از جرایم و آسیب های اجتماعی است.

وی تاکید کرد: مبارزه با مواد مخدر تنها با اقدامات پلیسی قابل حل نیست و باید از ظرفیت نهادهای اجتماعی و اقشار مختلف مردم استفاده بهینه صورت گیرد.

سردار مومنی با تاکید بر اهمیت برقراری نظم و امنیت در تمامی ساعات شبانه روز در کشور گفت: همه باید در تولید و گسترش نظم و امنیت در جامعه تلاش کنند و لحظه ای غفلت باعث ایجاد ناامنی خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات شبانه روزی پلیس در تولید و گسترش نظم و امنیت متذکر شد: دشمن از هر غفلتی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می کند و با استفاده از روش ها و ابزارهای مختلف قصد پیاده کردن اهداف خود را دارد که در این حوزه هوشیاری نهادهای انتظامی و امنیتی بسیار مهم و اساسی است.

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر عملکرد مناسب و دقیق کارکنان پلیس در تمامی سطوح عملیاتی و ستادی ادامه داد: آموزش یک موضوع اساسی و مهم در بهبود عملکرد کارکنان در ماموریت های محوله است.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی آموزش در تمامی استان ها گفت: آموزش باید مهارت محوری در کنار فراگیری دانش های تخصصی و علوم روز باشد و تمامی کارکنان پلیس باید به صورت مطلوب و کاربردی از آموزش ها و برنامه های این قرارگاه استفاده کنند تا شاهد بهبود هرچه بیشتر کارکنان پلیس در اجرای ماموریت های محوله باشیم.

جانشین فرمانده ناجا اضافه کرد: فرماندهان و مسئولان انتظامی در سطح استان ها باید به صورت جهادی موضوع آموزش را در دستور کار خود و کارکنان تحت امر داشته باشند و تعامل بین بخشی نیز می بایست افزایش یابد.

سردار سرتیپ ستاد اسکندر مومنی به منظور دیدار با پرسنل فرماندهی انتظامی و افتتاح پروژه های عمرانی، خدماتی و رفاهی ناجا در گلستان به این استان سفر کرده است.

برگزاری نشست خبری، دیدار با نماینده ولی فقیه، دیدار با خانواده های شهدای نیروی انتظامی و بازدید از مرکز کنترل متمرکز فرماندهی پلیس 110 استان از دیگر برنامه های سفر یک روزه جانشین فرماندهی ناجا به گلستان است.

استان مرزی گلستان در همسایگی ترکمنستان 1.850 میلیون نفر جمعیت در سطح 14 شهرستان دارد.

انتهای پیام /ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار