فرمانده انتظامی گلستان:

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: پلیس برای برقراری امنیت بهتر و بیشتر برای مردم نیازمند به‌روز شدن و استفاده از امکانات روز است.

پلیس باید به روز شود

 

به گزارش گلستان 24 ، سیدمحمود میرفیضی صبح امروز در دیدار با نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: گسترش شهرها، روستاها، راه‎ها و جاده‎ها باعث می‎شود تا فعالیت‎های پلیس نیز برای برقراری نظم و امنیت مردم بیشتر شده و گستره حوزه استحفاظی مراکز انتظامی نیز گسترش یابد.

وی ادامه داد: این گسترش وسعت جغرافیایی و محدوده حضور شهروندان باعث می‎شود تا مردم و نمایندگان آنها در مجلس شورای اسلامی و تمام مسئولان از پلیس انتظار داشته باشند تا امنیت مردم بهتر و بیشتر در این مناطق تامین شود.

میرفیضی اضافه کرد: این انتظار در حالی است که پلیس برای برقراری این نظم و امنیت مورد انتظار نیاز به افزایش امکانات و توان فیزیکی و مالی برای افزایش سطح کارآیی و افزایش قدرت در عملکرد خود دارد و اگر این مهم محقق نشود پلیس نمی‎تواند انتظارات مورد انتظار را برآورده سازد.

فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: امروز نیاز است که پلیس به سمت به‌روز شدن حرکت کند و برای تحقق این امر نیاز است امکانات و تجهیزات روز نیز برای پلیس فراهم شود.

میرفیضی با اشاره به گسترش جرائم جدید به خصوص جرائم در حوزه فضای مجازی در جامعه متذکر شد: در حوزه جرائمی که در فضای واقعی و به نوعی جرائم سنتی واقع می‎شد پلیس بیشتر با یک شاکی و نهایت چند متهم محدود روبرو بود اما در حوزه جرائم نوین و به خصوص جرائم فضای مجازی پلیس فتا در برخی از پرونده‎ها با یک متهم و چند 10 و یا چند 100 شاکی روبرو است که متهم مورد نظر شهروندان زیادی را طعمه قرار داده و پلیس برای پیشگیری از وقوع چنین جرائمی و برخورد سریع و مناسب با مجرمان نیاز دارد تا از امکانات بروز استفاده کند.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به نزدیکی روزهای تعطیلات نوروز افزود: در این ایام به دلیل افزایش حجم سفرها شاید حضور فیزیکی پلیس نتواند نیازها را برآورده کند و پلیس برای موفقیت در امر کاهش تصادفات و تلفات جاده‎ای نیاز دارد تا از تکنولوژی روز بیشتر استفاده کند و حضور فیزیکی‎اش را نیز به حداقل برساند.

وی اضافه کرد: این مهم نیازمند همراهی و همیاری نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است تا در بودجه سال جدید همانند گذشته توجه بیشتری را به نیروی انتظامی داشته باشند.

میرفیضی تاکید کرد: توجه به نیروی انتظامی به نوعی توجه بیشتر به امنیت مردم است و هرچه نیروی انتظامی بتواند از امکانات روز بهتر و بیشتر استفاده کند توان پلیس برای برقراری نظم، امنیت و پیشگیری از وقوع جرم و برخورد با مجرمان بیشتر شود.

وی در پایان ابراز کرد: پلیس با تمامی امکانات در راستای برخورد با هنجارشکنان وارد میدان خواهد شد اما برای بازدهی بیشتر نیاز دارد تا از امکانات بهتر بهره ببرد و امیدواریم این مهم در سال آینده با نگاه بهتر محقق شود.

ارسال نظر

آخرین اخبار