مدتی است لزوم افزایش جمعیت از سوی مسئولان و کارشناسان مطرح می‌شود و تهدیدات کاهش جمعیت مورد تأکید قرار می‌گیرد در این میان خانواده‌هایی که صاحب فرزندان چندقلو می‌شوند نیازمند حمایت‌هایی هستند که جای خالی‌شان احساس می‌شود.

استمداد کمک سه قلوهای بندرگزی از مسئولین +تصاویر

 به گزارش گلستان24، تا کنون چه اقدامات تشویقی و تسهیل کننده فرزند آوری برای خانواده‌ها و زوج‌های جوان در نظر گرفته شده است و تا چه حد این مشوق‌ها می‌تواند گام مؤثری در مسیر افزایش جمعیت کشور باشد؟ وقتی صحبت از افزایش جمعیت می‌شود انتظار می‌رود که دولت چتر حمایتی خود را بر سر خانواده‌ها باز کند و با تدوین بسته های و سیاست‌های حمایتی گام‌ها مثبتی در جهت رفع نگرانی‌های خانواده ها بر دارد.

آقای جواد رمضانی یکی از پدرانی است که زیر آسمان همین شهر بندرگز زندگی می‌کند و 15 ماه است که شیرینی و لذت فرزند دار شدن را چشیده است.

 سه قلوهای بندرگزی

سه قلوهایی به نام های عارفه،فاطمه و محمد مهدی که زندگی او را شیرین کرده اند، اما او مشکلاتی دارد که شیرینی این نعمت خدادادی را از بین می برد ، مشکلاتی که با حقوق 500 هزارتومنی شاگردی کردن در یک سوپر مارکت مرتفع نشد.

پای درد و دل این پدر نشستیم ، جواد رمضانی از درخواست های کمکش از مسئولان شهرستانی گفت : از مسئولین شهری جهت فراهم شدن شغلی که آینده ی فرزندان را تامین کند کمک خواسته ام ولی  کاری صورت نگرفته است ، به ریاست جمهوری نیز نامه زده ام که هنوز جوابی داده نشده.

جوائ رمضانی از بیکاری، اجاره نشینی و هزینه ی رسیدگی به سه قلو ها گفت، سه قلو هایی که روزانه حداقل 20 هزار تومن خرج شیر خشک و پوشاک آنها  میشود.

هزینه معاینات پزشکی،تهیه البسه ، اجاره خانه و ... همه به عهده ی پدریست که شغلی ندارد، هر چند بسته های حمایتی برای چند قلو ها از طرف دولت در نظر گرفته نشده، حمایت بهزیستی با شیر خشکی که هر چند ماه یکبار میرسد و مبلغی پول و وام یک میلیونی کمیته امداد  در زمان تولد بچه ها به طور کامل خرج شد.

پدر نگران آینده ی فرزندان است، آینده ای که هزینه های سنگین تری را به دنبال خواهد داشت.

ارسال نظر

  • ویدا
    0

    میشه آدرس یا تماس سه قلوهای بندر گز رو به من بدین. دوست دارم کمکشون کنم مثل بچه های خودم.شماره ی تماس من 09032077669

آخرین اخبار