این کودک، جمعه، 24 بهمن، دیده به جهان گشود.تصویری که می بینید، از این آقازاده‌ی نورسیده، ساعتی پس از تولدش به ثبت رسیده است و در اختیار گروه جهاد و مقاومت قرار گرفته است.

عکس/ تولد این «آقازاده» مبارک باشد

به گزارش گلستان 24، «حمیدرضا زمانی» بسیجی دلاوری از «حسین آباد» ( توابع «اسلامشهر»)، یکی دیگر از رزمنده‌گان مظلوم جبهه‌ی «اسلام ناب محمدی(صلوات الله علیه و آله)» بود که در راه دفاع از حریم «آل الله» در برابر ایادی «اسلام آمریکایی» و «مزدوران سعودی» بال در بال ملائک گشود. 
او پس از 45 روز حضور در صفوف «مدافعان حریم آل الله» در حالی بر سفره‌ی «سالار شهیدان(صلوات الله علیه) مهمان شد که از پیکر پاکش در این دنیا، تنها سر خونین و دست قطع شده‌اش باقی ماند و بر دوش عزاداران حسینی در تهران تشییع شد.
«حمیدرضا زمانی» متولد سال 1366 شمسی بود و در شب اول محرم الحرام در نزدیکی کربلا جاودانه شد.
هنگامی که «حمیدرضا» خلعت شهادت پوشید، طفلی 3 ساله و کودکی متولد نشده از او به یادگار مانده بود که این کودک، بامداد امروز، جمعه، 24 بهمن 1393، حدود 110 روز پس از شهادت پدرش، دیده به جهان گشود.
 تصویری که می بینید، از این یادگارِ نورسیده، ساعتی پس از تولدش به ثبت رسیده است و در اختیار گروه جهاد و مقاومت قرار گرفته است. هدیه به روحِ پدر این نوزادِ و برای سلامتی خانواده‌ی این شهید معزز، صلواتی هدیه کنید:
 

عکس/ یادگار «مدافع حرم» از راه رسید

عکس/ تولد این «آقازاده» مبارک باشد
مدافع حریم آل الله(صلوات الله علیهم) مدت کوتاهی پیش از شهادت در بین الحرمین

ارسال نظر

آخرین اخبار