حواشی تودیع و معارفه مدیر عامل هلال احمر گلستان

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان با حاشیه‎هایی پررنگ‎تر از متن همراه شد.

مدیرانی که در یک روز 2 بار تودیع و معارفه شدند!!+تصاویر

 به گزارش گلستان24، جذابیت گروه‎های تلگرامی به قدری برای مردم، خصوصا جامعه خبری زیاد شده که روابط عمومی برخی ادارات استان گلستان نیز از این موهبت بی‎نصیب نمانده و ترجیح می‎دهند دعوت از خبرنگاران و رسانه‎ها را از طریق این کانال‎های ارتباطی اطلاع‎رسانی و پیگیری کنند حال اینکه این اطلاع‎رسانی چقدر موثق و درست باشد گویا چندان هم برای عده‎ای مهم نیست.

پیامی که صبح امروز در کانال‎های تلگرام دست به دست خبرنگاران استان گلستان چرخید و خبر از تودیع مجتبی اکبری مدیرعامل سابق جمعیت هلال‌احمر استان گلستان و معارفه حسین احمدی سرپرست جدید در این مسئولیت را می‎داد برای چندین و چند بار دچار تغییر و اصلاح قرار گرفت و از ساعت 9 صبح به ساعت 13 امروز موکول شد.

البته ناگفته نماند که مدیرعامل سابق نیز ساعت 9 صبح در جلسه‎ای خودمانی با پرسنل زیرمجموعه‎اش مراسم خداحافظی را برگزار کردند اما جلسه رسمی تکریم و معارفه برای ساعت 13 پیش‎بینی شده بود.

عقربه‎های ساعت روی 13 هم کوک شد اما بی‎تدبیری در برگزاری آئین تکریم و معارفه، ساز ناخوشایندی بود که مدعوین مراسم را کلافه کرد، شاید تاخیر 30 دقیقه‎ای یا یک ساعته در برگزاری مراسم، آن هم در استان گلستان موضوع جدیدی حداقل برای خبرنگاران و اهالی رسانه نباشد اما تاخیر بیش از دو ساعت جای بسی تامل داشت حتی سایر مدعوین نیز نتوانستند این بی‎حرمتی را تحمل کنند و به نشانه اعتراض، مراسم را ترک و در راهرو تجمع کردند.

گویا مدیران ترجیح داده بودند آئین تکریم و معارفه را یک‌بار در بین مجموعه پرسنلی جمعیت هلال‌احمر گلستان با حضور مقامات ملی و استانی برگزار کنند و یکبار هم با حضور چهره‎های سیاسی و اداری این مراسم انجام شود.

خلاصه جلسه تکریم و معارفه مدیران سابق و فعلی جمعیت هلال‌احمر گلستان با حاشیه‎هایی همراه شد و جمعیت منتظر از سالن اجتماعات در راهروی این مجموعه سرگردان شدند و از پشت درهای بسته خواهان برگزاری مراسم از سوی متولیان امر بودند، خبرنگاران و عکاسان نیز که از ساعت‎ها قبل برای شرکت در این مراسم حاضر شده بودند پس از ساعت‎ها انتظار از سد ماموران انتظامات گذشتند تا بالاخره در سالن شهید مصطفی احمدی‎روشن اخبار تکریم و معارفه مدیر جمعیت هلال‌احمر گلستان را مخابره کردند.

این جلسه با حضور مسعود حبیبی رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر، حجت‎الاسلام سید علی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی، رضا مروتی معاون عمرانی استاندار گلستان برگزار شد البته این مسئولان دغدغه و نگرانی خود را از مدعوین و میهمانان منتظر در پشت درهای بسته را نیز اعلام کردند.

ساعت 16 و 20 دقیقه مراسم تودیع و معارفه دوم نیز برای عده دیگری از مهمانان برگزار شد و میزبانان مراسم حسابی از خجالت مدعوین درآمدند و گفتند به دلیل کمبود فضای فیزیکی نتوانستند از حضور آنها در مراسم نخست استقبال کنند.

حضور برخی چهره‎های سیاسی و کاندیداهای رد صلاحیت شده انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز در مراسم تودیع و معارفه به چشم می‎خورد.

با تمامی حواشی که گذشت این سوال ذهن خبرنگاران را به خود مشغول کرد که چرا مدیر نمونه جمعیت هلال‌احمر گلستان باید در این برهه حساس و البته با کارنامه‎ای درخشان از مسئولیت خویش خداحافظی کند و جواب این سوال از سوی مسعود حبیبی رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر این‌گونه پاسخ داده شد که این جابه‌جایی اصلا سیاسی نبوده و نیست.

در این مراسم حکم انتصاب حسین احمدی به عنوان سرپرست جدید جمعیت هلال‌احمر گلستان به وی اهدا شد و از زحمات مجتبی اکبری مدیرعامل سابق این جمعیت نیز قدردانی شد./فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار