نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت موضوعات فرهنگی گفت: باید به دغدغه‎های فرهنگی جمعیت هلال‌احمر توجه شود.

دغدغه‎های فرهنگی جمعیت هلال‌احمر مورد توجه قرار گیرد

 به گزارش گلستان24، حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری در آئین تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گلستان اظهار کرد: تقویت مسائل فرهنگی جزو مسائلی است که باید همواره مورد توجه باشد.

وی نیروی انسانی در جمعیت هلال‌احمر را نقطه قوت خواند و تصریح کرد: نیروی انسانی داوطلب در جمعیت هلال‌احمر که هدفی والا را پیگیری می‎کند قابل تحسین است که البته باید نیازهای این جمعیت نیز مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی از عملکرد مجتبی اکبری مدیر سابق جمعیت هلال‌احمر گلستان قدردانی کرد و او را جزو مدیران نمونه استان دانست و گفت: مجمع نمایندگان استان گلستان این آمادگی را دارد که به جمعیت هلال‌احمر با تیم مدیریتی جدید کمک کند.

* اصل بی‎طرفی و بی‎غرضی می‎تواند روزهای خوشی برای آینده رقم بزند

رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر بر لزوم ارتقای ظرفیت‎های اجتماعی تأکید و از هم‌گرایی جوانان و کاهش آسیب‎های اجتماعی به عنوان دو اولویت اساسی یاد کرد.

مسعود حبیبی هم‌دلی بین جمعیت هلال‌احمر را اولویتی باارزش خواند و اظهار کرد: مهم‌تر از آن توجه به ارزش‎های انسانی، داوطلبان و نیروهای جوان است.

وی با تأکید بر اینکه جمعیت هلال‎احمر یک نهاد غیرسیاسی است از تلاش‎های بی‎وقفه مجتبی اکبری مدیرعامل سابق جمعیت هلال‎احمر گلستان قدردانی کرد و افزود: گلستان با خدمات خوب مدیر و مجموعه تیم جمعیت هلال‎احمر توانست به جایگاه خوبی دست پیدا کند.

حبیبی با اشاره به اصول هفت‎گانه جمعیت هلال‌احمر تصریح کرد: اصل بی‎طرفی، بی‎غرضی، خوب فعالیت کردن و تعامل با گروه‎های مختلف سیاسی می‎تواند روزهای خوشی برای آینده رقم بزند.

* 26 پروژه بی‎نظیر در جمعیت هلال‎احمر گلستان رقم خورد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان، کارنامه جمعیت هلال‌احمر استان را موفق ارزیابی کرد و گفت: توسعه اعتبارات این مجموعه از 2 میلیارد و 600 میلیون تومان به 16 میلیارد تومان قابل قبول بوده است.

رضا مروتی اظهار کرد: 26 پروژه بی‎نظیر در جمعیت هلال‎احمر گلستان رقم خورد و توسعه 90 درصدی لجستیک را در استان داشتیم.

وی با اشاره به توسعه درآمد در جمعیت هلال‌احمر استان گلستان تصریح کرد: توسعه درآمد از 600 میلیون تومان به 3 میلیارد تومان نقطه قوت این جمعیت است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان افزود: توسعه آمادگی انسانی در جمعیت هلال‌احمر گلستان زبانزد بوده و توجه به NGO‌ها و واگذاری امور به سازمان‎های مردم‌نهاد و سایر دستگاه‎ها نیز توسط جمعیت هلال‌احمر گلستان به خوبی انجام گرفت و رتبه نخست را نسبت به سایر دستگاه‎ها به دست آورده است.

مروتی بیان داشت: هلال‌احمر گلستان فعالیت‎های خوبی در کارنامه دارد و این خدمات مدال ارزشمندی برای پرسنل و جمعیت آن است.

فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار