معصومه قدمعلی صوفی؛

تنها کاندیدای زن حوزه انتخابیه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه از دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داد.

تنها داوطلب زن حوزه انتخابیه شرق استان از دلیل انصرافش گفت

 به گزارش گلستان24، «معصومه قدمعلی صوفی» که از شهرستان کلاله در حوزه شرق استان گلستان کاندیدای شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شده بود، امروز از انصراف خود از کاندیداتوری خبر داد.

صوفی در گفتگویی هدف از کاندیداتوری خود را اثبات توانایی های زنان عنوان کرد و افزود: با حضور خود می خواستم ثابت کنم که زنان نیز می توانند در عرصه های مختلف اعم از سیاسی، اجتماعی و... تاثیرگذار باشند.

معصومه قدمعلی صوفی

تنها کاندیدای زن شرق استان گلستان همچنین هدف از انصراف خود را بروز برخی مشکلات کاری برشمرد و گفت: با سبک و سنگین کردن اوضاع کاری خود به این نتیجه رسیدم که انصراف بهترین راه حل است.

معصومه قدمعلی صوفی در سال 1349 در روستای رحمت آباد علی آباد به دنیا آمده است و این روزها در کلاله سکونت دارد.

وی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش کلاله است و سابقه 8 سال مدیریت در دبیرستان های کلاله را دارد و در زمان ثبت نام گرایش سیاسی خود را مستقل اعلام کرده است.

صوفی مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی خود را از دانشگاه آزاد آزادشهر دریافت کرده و فرزند شهید والا مقام رمضان قدمعلی صوفی است و کاندیدای دوره چهارم انتخابات شورای شهر کلاله نیز بود.

شایان ذکر است؛ از حوزه انتخابیه 4 شهرستان شرق استان گلستان 59 نفر ثبت نام کرده بودند که با انصراف این کاندیدا تعداد آن ها به 58 نفر کاهش پیدا کرد.

انتهای پیام/کلاله خبر

ارسال نظر

آخرین اخبار