مسئول بسیج رسانه استان گلستان گفت: اولین دوره آموزش تخصصی و کارگاه خبرنگاری ویژه بسیجیان استان گلستان برگزار می شود.

بسیج رسانه گلستان دوره آموزش تخصصی و کارگاه خبرنگاری برگزار می کند

علی محمد جعفری مسئول بسیج رسانه استان گلستان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: این دوره آموزشی با نام و یاد شهید حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی روحانی فرد شهید شاخص بسیج رسانه استان گلستان برگزار خواهد شد.

به گزارش گلستان 24، جعفری اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در این دوره می توانند فرم ثبت نام را از سایت بسیج رسانه دریافت و پس از تکمیل به آدرس ایمیل بسیج رسانه (b.resaneh.g@chmail.ir) ارسال تا مقدمات ثبت نام انجام شود.

وی با اشاره به واجدان شرایط شرکت در این دوره خاطرنشان ساخت:همه کسانی که بصورت رسمی در رسانه های مکتوب و مجازی استان مشغول فعالیت هستند اعم از مدیران مسئول، سردبیران، خبرنگاران، عکاسان خبری ، کلیه بسیجیان علاقمند به کار خبرنگاری می توانند از این دوره استفاده کنند.

مسئول بسیج رسانه استان گلستان ادامه داد: این دوره در دو بخش برگزار می گردد که یک بخش ویژه اصحاب رسانهو بخش بعدی ویژه بسیجیان علاقمند به ورود به عرصه خبرنگاری و رسانه که سابقه کار رسانه ای ندارند، می باشد.

علی محمد جعفری در مورد شرایط ورود به دوره تاکید کرد: کلیه اصحاب رسانه علاقمند به حضور در دوره می بایست ضرورتاً عضو بسیج رسانه استان باشند ( چنانچه تا کنون عضو بسیج رسانه نشده باشند می توانند ابتدا اقدام به عضویت در بسیج رسانه نموده و سپس در دوره ثبت نام نمایید )

این مقام مسئول بیان کرد: فرم ثبت نام در نرم افزار اکسل طراحی شده که پس از دانلود و تکمیل ، آنرا به آدرس ایمیل b.resaneh.g@chmail.ir ارسال نمایید، همکاران ما در واحد آموزش پس از بررسی و ثبت نام، حداکثرظرف 24ساعت از طریق سامانه پیامک بسیج رسانه به شماره 6600017200 یک پیامک تأیید ثبت نام  ارسال خواهندکرد.

جعفری در پایان اعلام کرد: درخصوص نحوه حضور در دوره، مکان و سایر اطلاعات مورد نیاز از طریق ایمیل ، پیامک و صفحه سایت بسیج رسانه سایر اطلاع رسانی ها صورت خواهد گرفت.

ارسال نظر

آخرین اخبار