فرماندار کلاله از ساخت وسیع ترین کلینیک تخصصی بهداشت و درمان استان گلستان با زیربنای یک هزار و 880 مترمربع در این شهرستان خبر داد و گفت: عملیات ساختمانی این پروژه هم اکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 فرماندار کلاله: وسیع ترین کلینیک تخصصی گلستان در کلاله در حال احداث است

به گزارش گلستان24، نصرت برزگر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باتوجه به گستردگی شرق استان وضرورت ارائه خدمات تخصصی دررشته های مختلف بهداشتی درمانی به اهالی منطقه، با پیگیری هایی که انجام شد، این پروژه با اعتباری بالغ بر30 میلیارد ریال عملیاتی شد.

وی اظهارداشت: این کلینیک دارای بخش های تخصصی قلب، زنان وزایمان، ارتوپدی، داخلی، اطفال، مغز و اعصاب، چشم، گوش،حلق وبینی و پوست خواهد بود.

برزگر به اجرای سیستم ارجاع 1 به2در این مرکز اشاره کرد و گفت: علاوه بربیمارانی که مستقیما مراجعه می کنند، بیماران بیمارستانی و مراکز بهداشتی درمانی شهرها و روستاهای منطقه که نیاز به تخصص های ویژه داشته باشند هم به این کلینیک معرفی شده و بابهره گیری ازامکانات پیشرفته، توسط پزشکان متخصص تحت درمان قرارمی گیرند.

وی ادامه داد: با توجه به قراردادی که با پیمانکار منعقد شده عملیات اجرایی احداث ساختمان کلینیک تخصصی درمحوطه بیمارستان رسول اکرم (ص) کلاله از آذرماه امسال آغاز شده و طبق برنامه زمانبندی شده در خرداد ماه سال آینده به پایان خواهد رسید.

فرماندار کلاله اظهارداشت: در دو ماه گذشته ساختمان این پروژه 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی درادامه با بیان اینکه عملیات اجرایی فاز دوم بیمارستان رسول اکرم (ص) این شهرستان نیز مراحل پایانی خود را طی می کند، تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده اند اگر کسی بیماری داشته باشد، دغدغه ونگرانی دیگری جز سلامتی بیمارش نباید داشته باشد و بر این اساس همه تلاش دست اندرکاران و پرسنل بخش های مختلف بیمارستانی، مراکز بهداشتی درمانی و خیرین سلامت شهرستان کلاله درقالب طرح تحول سلامت وزارت بهداشت و درمان، ارائه خدمات شایسته مردم منطقه است.

شهرستان کلاله با 160 هزار نفر جمعیت درشرق گلستان قراردارد و فاصله آن از گرگان مرکز این استان حدود 140 کیلومتر است.


انتهای پیام/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار