گزارش تصویری

دکتر ربیعی: بررسی چند پروژه مختلف در زمینه اشتغال ، درمان و بیمه روستایی در دستور کار قرار دارد.

 سفر وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی به استان گلستان

به گزارش گلستان 24، دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز برای افتتاح، کلنگ ‌زنی و بازدید از چند پروژه در استان گلستان از طریق فرودگاه بین المللی گرگان وارد استان گلستان شد.

ربیعی پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا در امامزاده عبدالله (ع) گرگان و دیدار با آیت الله نورمفیدی  نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان سالن ورزشی کارگران شهرستان کردکوی را افتتاح نمود.

در این سفر 2 روزه معاونان تعاون و روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، روسای سازمان بهزیستی و بیمه سلامت، معاون سازمان تامین اجتماعی، رئیس صندوق کار آفرینی و امید، مدیرکل ورزشی و رئیس مرکز تحقیقات و حفاظت بهداشت کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز حضور دارند.

سفر وزیر تعاون به گرگان (1)سفر وزیر تعاون به گرگان (2)سفر وزیر تعاون به گرگان (3)سفر وزیر تعاون به گرگان (4)سفر وزیر تعاون به گرگان (5)سفر وزیر تعاون به گرگان (6)سفر وزیر تعاون به گرگان (7)سفر وزیر تعاون به گرگان (8)سفر وزیر تعاون به گرگان (9)سفر وزیر تعاون به گرگان (10)سفر وزیر تعاون به گرگان (11)سفر وزیر تعاون به گرگان (12)سفر وزیر تعاون به گرگان (13)سفر وزیر تعاون به گرگان (14)

ارسال نظر

آخرین اخبار