عکسی از قاسم سلیمانی در مراسم سالگرد سردار شهید الله دادی حضور یافت.

سردار سلیمانی در مراسم سالگرد شهید الله دادی+ تصاویر
 به گزارش گلستان24، "سردار الله دادی" به دعوت "سردار سرلشکر قاسم سلیمانی" فرمانده وقت نیروی قدس سپاه، به نیروی قدس پیوست تا در "لبنان" و "سوریه" به مبارزه با رژیم صهیونیستی بپردازد، این سردار شهید سرانجام، در روز 28 دی ماه سال 1393 در منطقه "القنیطره" سوریه مورد حمله موشکی نظامی رژیم صهیونیستی اسرائیل قرار گرفت و به همراه تعدادی از اعضاء حزب الله لبنان جام شهادت را سرکشید.

صفحه اینستاگرام طرفداران سردار سلیمانی با انتشار تصویری از وی در مراسم سالگرد شهید الله دادی نوشت: " مراسم سالگرد شهید الله دادی."
 
سردار سلیمانی در مراسم سالگرد شهید الله دادی
 
سردار سلیمانی در مراسم سالگرد شهید الله دادی

گفتنی است؛ شهید سردار سرتیپ پاسدار محمدعلی الله دادی، در سال 1342 ه.ش، در شهر "پاریز" از توابع شهرستان "سیرجان" واقع در استان "کرمان" چشم به جهان گشود. وی در سال 1362 برای خدمت در مناطق محروم به "کهنوج"، یکی از شهرهای استان کرمان رفت. 

شهید محمدعلی الله دادی در دوران دفاع مقدس در لشکر 41 ثارالله به عضویت در تیپ ادوات درآمد و  بعد از شهادت "سردار زندی" به فرماندهی تیپ ادوات لشکر 41 ثارالله منصوب شد، همچنین جانشینی تیپ 38 ذوالفقار نیروی زمینی سپاه، فرماندهی تیپ رمضان لشکر 27 حضرت رسول (ص) تهران و فرماندهی سپاه القدیر یزد نیز از دیگر مسئولیت های وی در سال های بعد از دفاع مقدس بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار