شهید «فرزاد زنگنه» هم شهید مدافع حرم است چون به آن‌ها ابلاغ کردم اگر تعرضی از طرف داعش شد، تکلیف شما در آن لحظه این است که تفحص را کنار بگذارید و با داعش بجنگید.

رزمنده تفحصی که شهید «مدافع حرم» شد +عکس

 به گزارش گلستان24، صفحه سردار باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در یکی از شبکه‌های اجتماعی با انتشار عکس مشترکی از سردار به همراه آخرین شهید تفحص، فرزاد زنگنه به توصیفات فرمانده تفحص از این شهید والامقام که در مراسم تدفینش عنوان شده بود، پرداخت.

در این تصویر شهید فرزاد زنگنه نفر اول از سمت چپ تصویر است که در کنار سردار باقرزاده و دیگر همرزمان تفحص شهدا دیده می‌شود. این عکس متعلق به منطقه طلائیه در بهار ١٣٨٢ است:

 

سردار باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، در مراسم تشییع پیکر پاک جستجوگر نور، شهید فرزاد زنگنه گفت: «فرزاد زنگنه همیشه برای حفظ و احیای ارزش‌های دین پا در رکاب بود و هیچوقت در امر دین کوتاهی نکرد.

وی شهید فرزاد زنگنه را شهید مدافع حرم خواند و گفت: «ایشان شهید مدافع حرم است چون به آن‌ها ابلاغ کردم اگر تعرضی از طرف داعش شد تکلیف شما در آن لحظه این است که تفحص را کنار بگذارید و با داعش بجنگید، که همیشه هم آماده مبارزه بودند.»

فرزاد زنگنه پنجاه و یکمین شهید تفحص است که در طول سالیان زیادی که از جنگ تحمیلی می‌گذرد در راه جست‌وجوی پیکرهای مطهر شهدا که طی عملیات‌های مختلف دوران دفاع مقدس شهید شده و پیکرشان در مناطق به جا مانده است، جانش را فدا کرده است.  شهید فرزاد زنگنه متولد 1358 و دارای مدرک کارشناسی حسابداری بود که قریب 15 سال در عملیات‌های گوناگون تفحص به‌عنوان یکی از نیروهای متخصص نقش آفرینی فراوانی داشت. از این شهید عزیز یک دختر دو و نیم ساله به یادگار مانده است. طبق اعلام سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح، صبح روز 21 دی ماه 94 برادر بسیجی مخلص و فداکار «فرزاد زنگنه» از اعضای باسابقه گروه جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در جریان عملیات برون‌مرزی در کردستان عراق در محدوده جبل مروارید بر اثر انفجار بمب کنترل از راه دور تروریست‌های داعش به شهادت رسید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار